۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۵
کد خبر: ۵۰۳۸۷۵
شهید فتح‌الله حیدری:

با نثار جان خویش از این انقلاب و اسلام حمایت كنیم

شهید فتح‌الله حیدری در بخشی از وصیتنامه خود می‌گوید: پس چه بهتر كه با نثار جان خویش از این انقلاب و اسلام حمایت كنیم و كشته شدن در این راه را افتخاری بزرگ برای خود بدانید.
شهید

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دفاع پرس، سردار شهید فتح‌الله حیدری فرزند یدالله در تاریخ 20 خرداد ماه سال  1343 در شهرستان آمل به دنیا آمد. این شهید بزرگوار در تاریخ 10 بهمن سال 1365 در منطقه عملیاتی کربلای 5 به شهادت رسید.

وصیت­نامه شهید فتح‌الله حیدری:

یا أیتها النَفسُ المطمئنة ارجعی إلی رَبِّک راضیة مَرضیه فَادخُلُنی فِی عبادی وَادخُلُی جنَّتی.

چند كلام هدیه به پیشگاه با عظمت آخرین ستاره درخشان و فروزان امامت و تقدیم به حضور رهبر بزرگوار، حضرت امام و امت شهید داده و سلام و درود بر شهیدان گلگون كفن و خانواده معظم­شان.

و سلام بر پدر و مادرم و تمامی برادران و خواهرانم و همسرم و فرزندم. اینک كه جمهوری اسلامی ایران می‌­رود تا رفته رفته شاخ و برگ­ش و ریشه و میوه­‌هایش را اولاً به كشورهای مسلمان‌نشین و سپس به سایر كشورها پهن و گسترده كند، می‌­رود تا محرومین و مظلومین جهان را از زیر شكنجه و اسارت جباران و ستمگران نجات بخشد و وعده حق تعالی را كه فرموده است و تحقق بخشید و وعده عدل اسلامی را در جهان بر قلمرو و به جای ظلم و جور و قتل و غارت و هزاران بی­گناه دیگر، معیار قرآن و قوانین و احكام اسلام و انقلاب را جایگزین آن كند تا در سراسر جهان امتی واحد تشكیل داده و زمینه را برای ظهور حضرت مهدی بقیة­الله (عج) آماده و مهیا كند.

پس چه بهتر كه با نثار جان خویش از این انقلاب و اسلام حمایت كنیم و كشته شدن در این راه را افتخاری بزرگ برای خود بدانید. این حقیر به فرمان الهی حضرت امام روح­‌الله و با آگاهی و شناخت كامل به نظام اسلامی ایران و جبهه­‌های جنگ به سرزمین خون و شهادت و مكان ملاقات با امام زمان (عج) و محل شهادت عزیزانی كه جان شریف­شان را همانند سایر شهیدان چون حسین­‌بن­‌علی (ع) مظلومانه تقدیم كرده‌­اند، روانه شدم تا اولاً سنگرهای خالی شهیدان را پر كنم و همچنین تكلیف واجب كفایی را انجام داده و ثانیاً با شهادت­م در راه رضای خدا در روز قیامت در مقابل رسو­ل‌الله (ص) و امامان و دیگر شهیدان سرافراز و سربلند باشم.

سفارش من به شما این امت جان بركف كه انقلاب شكوهمند اسلامی نصیب­تان شده و فرزندان دلیرتان روز به روز و لحظه به لحظه به سوی دیار عاشقان سرازیر می‌­شوند تا از مرز و بوم و حیثیت و ناموس دفاع كرده و با توجه به این­كه نصرت خداوند هر روز ملت اسلامی را قوی­‌تر و مقاوم­‌تر می­‌كند.

قدر و ارزش این انقلاب با عظمت و رهبر بزرگوارمان حضرت امام خمینی و دلاوری­‌های رزمندگان و قدر كسانی كه بر روی تخت‌های بیمارستان بستری هستند و ارزش و اهمیت معلولین كه شاهدان عینی جنایات سلاطین ظلم و ستم هستند را بدانیم و قدر و مقام عزیزانی را كه در قبرستان­‌ها در زیر خاک دفن شده‌­اند و پایه­‌های محكم و استواری بوده كه با خودشان انقلاب را حافظ بوده­‌اند و با نصب پرچم جمهوری اسلامی بر بالای مقبره و بارگاه­شان خواستار به اهتزاز درآوردن پرچم لااله­ الا­الله در سراسر جهان هستند را بدانید و همچنین قدر خودتان را بدانید كه اسلام را بعد از 1400 سال دوباره زنده كرده­‌اید. 

از خواهران و همسرم می­‌خواهم اگر گناهی از من سر زده، مرا عفو كنید و مخصوصاً دوستان و فامیلان و بستگان كه این دنیای نامعلوم و زودگذر می­‌گذرد، می­‌خواهم كه مرا عفو كنید.

من نتوانستم آن فرزندی باشم كه دل شما را خوش كرده بلكه همیشه شما را ناراحت می­‌كردم و نتوانستم آن زحمت­‌هایی را كه برایم كشیده­‌اید، جبران كنم و ضمناً پدر عزیزم باید چنان فرزندم حسین را تربیت كنید كه از او یک رجایی و باهنر و امثال­شان بسازید. اگر فرزندم به راه راست هدایت شود، پاداش شما با خداست و در اولین فرصت نماز و قرآن را به او بیاموزید. در خاتمه چند كلامی به همسرم كه همچون زینب­‌ (س) مقاوم بوده و در تربیت صحیح فرزندم كوشا باشید.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

خدایا رزمندگان اسلام پیروزشان بگردان.

خداوندا ما را آن توفیق ده تا در راه تو و برای تو به میدان­‌ها رفته و به سوی تو برگردیم/۱۳۲۵//۱۰۲/خ

والسلام علیكم و رحمة­الله و بركاته

ارسال نظرات