۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۵۰۳۸۸۷
امام جمعه تبريز:

سلایق سیاسی مانع خدمتگزاری به مردم نشود

نماينده ولي فقيه در آذربابحان شرقي در ديدار با اعضاي منتخب دوره پنجم شوراي اسلامي شهر تبریز بر لزوم خدمت رساني به مردم تاكيد كرد.
دیدار اعضای شورای شهر با آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی امروز در ديدار با اعضاي منتخب دوره پنجم شوراي اسلامي شهر تبریز اظهار داشت: توفيق خدمت به مردم بسیار ارزشمند و با قدر دانسته شود.

وی با اشاره به این‌که مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: براي اين مردم كه  در راه اين انقلاب با تمام جان و مال خود به ميدان آمده اند، هر چه انجام دهيم كم است. شما و مسؤولان بايد با عملكرد خالصانه و شبانه‌روزی نقش مهمی در جلب اعتماد و اعتقاد مردم نسبت به نظام اسلامی دارید. 

امام جمعه تبریز در ادامه همچنین با اشاره به اينكه در اسلام پيشگيري مهم‌تر از درمان مطرح شده است، گفت: باید قبل از آنكه تخلفي روی دهد، راه‌ها و بسترهاي وقوع جرم از بين برود و به یاد داشته باشیم که موضوع پيشگيري در مسايل مختلف كاربرد داشته است.

وی با اشاره به اين‌كه سلايق و گرايشات سياسي متفاوتي مي‌تواند در ميان اعضاي شورای شهر وجود داشته باشد، تصریح کرد: مهم اين است كه اين گرايشات در انجام وظايف تاثير نگذارد و همه بدنبال خدمت به مردم باشند؛ به عبارت دیگر انتظار داریم سلایق سیاسی مانع خدمتگزاری به مردم نشود.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تاكيد بر اين‌كه اعضاي شوراي پنجم شهر تبريز بايد با عملكرد خود نشان دهند كه اهل كار و تلاش بوده و از مسايل حاشيه اي به دور هستند، گفت: با شناختي كه سوابق طولانی اجرایی اكثريت اعضاي شوراي پنجم  تبريز دارم، اميد مي رود اين شورا بتواند به مطالبات مردم پاسخ گويد.

امام جمعه تبريز با اشاره به وظايف مهم شوراي اسلامي شهر خاطرنشان كرد: وظايف غيرمستقيمي در ارتباط با شورا ها از جمله بحث سلامت، مسايل فرهنگي، موضوعات مربوط به حاشيه نشيني و آسيب هاي اجتماعي مطرح است كه شوراها مي توانند در اين خصوص به ايفاي نقش بپردازند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین بر لزوم توجه به موضوع تبريز 2018 از سوي اعضاي شورای شهر تأکید کرد و گفت: لزوم مديريت هماهنگ شهري با ايفاي نقش دستگاه هاي مختلف بايد در شوراي پنجم مورد توجه قرار گيرد تا به بهبود امور شهري منجر شود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با توصيه به اعضاي شوراي پنجم كه از تكرار کردن نكات ضعف مديريت قبلي خودداري كنند، گفت: مدير توانمند و عاقل ان است كه كارهاي خوب را توسعه و ضعف ها را با تدبر اصلاح كند. بنده نیز آماده ام در جهت توسعه و پيشرفت تبريز و استان آذربايجان شرقي پيگير مطالبات این خطه در سطح کلان و منطقه ای باشد.

گفتنی است در ادامه این جلسه هر یک از اعضای منتخب شورای شهر تبریز به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود پرداختند./202/935/ب1

ارسال نظرات