۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۵۰۳۹۱۴
مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی تاکستان:

بصیرت افزایی از رسالت‎های مهم روحانیت است

حجت الاسلام علی‌بخشی بصیرت افزایی را از رسالت‎های مهم روحانیت خواند و گفت: طلاب و روحانیان در جهت آگاهی بخشی و بصیرت دهی به جامعه، رسالت سنگینی به عهده دارند، از این رو باید با اشراف بر توطئه های دشمنان، به دانش روز مسلح و مجهز شوند.
حجت الاسلام حمید علی‌بخشی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان، امروز در جمع اعضای حلقه‌های صالحین طلاب بسیجی حوزه قزوین و ائمه جماعات مساجد این شهر، با اشاره به شبهه افکنی دشمنان، گفت: روحانیان باید با شناسایی شبهات، عالمانه به آنها پاسخ دهند.

وی بصیرت افزایی را از رسالت های مهم روحانیت خواند و افزود: طلاب و روحانیان در جهت آگاهی بخشی و بصیرت دهی به جامعه، رسالت سنگینی بر عهده دارند، از این رو باید با اشراف بر توطئه های دشمنان، به دانش روز مسلح شوند.

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) تاکستان در ادامه خاطرنشان کرد: امروز روحانیان باید با بهره‌گیری از منابع و مبانی دینی و تاریخ اسلام، سیره معصومین(ع) را برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان تبیین کنند.

حجت الاسلام علی بخشی با اشاره به اعتماد عمومی جامعه به روحانیت، تصریح کرد: اگر روحانیون می‌خواهند تاثیرگذاری بیشتری در جامعه به ویژه بر روی نسل جوان داشته باشند، باید افزون بر به‌روز بودن، مساجد را محور برنامه‌های فرهنگی و مذهبی قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت جذب جوانان به مساجد ابراز کرد: حضور جوانان در مساجد، آنان را در برابر معضلات اجتماعی و فرهنگی بیمه می کند، از این رو مبلغان باید به این امر مهم واقف باشند و برنامه‌های متنوع دینی و قرآنی را به میزبانی مساجد برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان در پایان با اشاره به امنیت موجود در کشور، تصریح کرد: نعمت امنیت کشور خون بهای شهداست و باید قدر آن را بدانیم./102/873/ب1

ارسال نظرات