۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۰۳۹۳۴
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

اقدامات دشمنان هیچ خللی در تداوم راه امام نخواهد داشت

حجت الاسلام محمدزاده گفت: بدون شک اقدامات کور دشمنان هیچ گاه در ادامه راه امام و شهدا و پیروی از ولایت ولی امر مسلمین خللی ایجاد نخواهد کرد.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز در جمع ادبا و شعرای شهرستان شبستر با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی و دست نشانده‌های آنها، اظهار داشت: این دشمنی‌ها پایان ندارد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی همیشه قربانی تروریسم بوده است و این حادثه اخیر بار دیگر این مسأله را نشان داد، گفت: 17 هزار شهید ترور گواهی روشنی در رابطه با این امر است، سال‌ها ایران اسلامی از این منافقان کور دل رنج برده اند و عزیزانشان را از دست داده اند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با محکوم کردن اقدام تروریستی یک عده از خدا بی خبر و ترقه بازی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام راحل، گفت: بدون شک اینگونه اقدامات هیچ گاه در ادامه راه امام و شهدا و پیروی از ولایت ولی امر مسلمین خللی ایجاد نخواهد کرد.

وی با اشاره به اتحاد و انسجام ملت ایران در برابر دشمنان داخلی و خارجی، ادامه داد: مردم ایران امروز منسجم‌تر از پیش با اتکا به خداوند متعال در مبارزه با گروهک‌های تروریستی کوتاه نخواهند آمد و جواب دندانشکنی به آنان‌که از اینگونه افراد حمایت می کنند را خواهند داد.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه این اقدامات کور و بزدلانه بدون پاسخ نخواهد ماند و ملت ایران پاسخ این اقدام بزدلانه را خواهند داد، گفت: ملت ایران امروز در صفوف مستحکم‌تری از مقاومت حمایت کرده و با تروریسم مبارزه خواهد کرد./۲۰۳/۸۵۴/ب۱

ارسال نظرات