۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۷
کد خبر: ۵۰۳۹۶۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شرکت در جشن گلریزان شرکت در خوبی ها و فضیلت ها است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه جشن گلریزان آزمایشی برای ثروتمندان، خیران و نیکوکاران است، گفت: این جشن لبیک گفتن به فطرت درونی انسانها بوده و شرکت در آن شرکت در خوبیها است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، پنجشنبه شب در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان لرستان گفت: این جشن فرصتی مناسب برای لبیک گفتن انسانها به صدای درونی و فطرت درونی خود است.

وی گره گشایی از کار مردم را سیره پیشوایان معصومین(ع) عنوان کرد و افزود: انسانها در هر فعالیت و منصبی که هستند به مردم نفع برسانند و برای مردم سودمند باشند، اقدامی خدا پسندانه  است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه گره گشایی از کار مردم از طواف کعبه، حج و جهاد در راه خدا نیز بالاتر است، عنوان داشت: همواره در روایات بر طرف کردن نیاز نیازمندان و حاجت حاجتمندان مورد تأکید فراوان است.

وی جشن گلریزان را آزمایشی برای ثروتمندان، خیران و نیکوکاران دانست و گفت: سخاوت و بخشش فضیلت درونی بوده که خداوند در درون انسان به امانت گذاشته است و باید به این مهم توجه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار داشت: کمک در این جهت موجب آرامش و شادی خانواده زندانی ها می شود.

وی با یادآوری به اینکه دین اسلام همواره بر همدردی، عطوفت، مهربانی و رحیم بودن تأکید داشته است، عنوان داشت: شرکت در جشن گلریزان شرکت در خوبی ها و فضیلتها است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه کمک خیران در جشن گلریزان موجب مستحکم شدن کانون خانواده های زندانیان جرائم غیرعمد می شود، ادامه داد: این مهم از ایجاد آسیبهای اجتماعی جلوگیری می کند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ستاد دیه لرستان قدمهای خوبی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان برداشت که در کشور بی سابقه بود، خاطرنشان کرد: امسال نیز خانواده های زندانیان جرائم غیر عمد استان چشم به راه دستان پر مهر و کمکهای شما هستند./۲۰۲/۹۴۵۹/ب۱

ارسال نظرات