۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۵۰۳۹۸۱
همزمان با تشییع شهدای ترور تهران؛

پنجاهمین شهید مدافع حرم در پاکدشت تشییع می شود

همزمان با چهاردهمین روز از ماه مبارک رمضان، دارالشهدای مدافع حرم پاکدشت از شمیم حضور شهیدی دیگر از شهدای مدافع حرم عطرآگین شده و مردم روزه دار این شهرستان پیکر مطهر شهید علی اصغر بلوچ را بر روی دستان خود تشییع می کنند.
شهید علی اصغر بلوچ پاکدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، در میان خبرهای تلخ هفته، خبری از راه رسید که پیکر شهید مدافع حرم علی اصغر بلوچی به ایران بازگشت. آری تو در خط مقدم نبرد بودی تا داغ تهران دیگر تکرار نشود!

شهید علی اصغر بلوچ ساکن شریف آباد پاكدشت 20 ساله، مجرد و دارای دو خواهر 13 و 17 ساله كه برای مبارزه با تکفیری ها از لشکر فاطميون به سوريه اعزام شده بود چندی پیش در سوریه به فيض عظيم شهادت رسيد.

حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه پاکدشت با حضور در منزل این شهید با بیان اینکه دشمن اگر بخواهد تهدیدی کند، ملت ايران جانانه ایستادگی می کنند، گفت: هرجا که نام اسلام باشد سربازان خمینی(ره) و خامنه ای(مدظله العالی) حضور پررنگ خواهند داشت و از اسلام دفاع خواهند کرد.

وي با اشاره به شهید اخیر شهرستان پاکدشت خطاب به خواهران شهید ابراز کرد: برادر شما به درستی مسیر رسیدن به خدا را یافته و برای دفاع از ناموس اسلام از جان خود گذشت، سربازان لشكر فاطمیون در كنار شهدای ایرانی سبب افتخار نظام اسلامی هستند و با حضورشان دور از مرزهاي جغرافيايي نشان دادند که اسلام مرزی ندارد.

نماینده ولی فقیه در پاکدشت با اظهار اینکه شهدا از جنس خود ما هستند و تنها فرقشان این است که به خوبی می توانند به آموزه های دینی عمل کنند، اذعان کرد: تشخیص مسیر معنویت در این زرق و برق دنیا کاری بسیار مشکل است که شهدا به خوبی از عهده این کار برآمدند.

پیکر مطهر این شهید امروز جمعه 19 خرداد بعد از نماز دشمن شکن جمعه و از درب شمالی مصلی امام خمینی(ره) پاکدشت تا میدان معلم این شهرستان تشییع شده، سپس درگلزار شهدای جمال آباد به خاک سپرده خواهد شد.

همچنین تشییع کنندگان در این مراسم ضمن تشییع این شهید بزرگوار، با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق و مرگ بر آل‌سعود و داعش، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خشم و انزجار خود را از اقدامات تروریستی این هفته تهران اعلام می کنند و این جنایات ناجوانمردانه را محکوم خواهند کردند.

گفتني است مراسم وداع با اين شهید امروز همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) و قبل از برگزاری نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) پاکدشت برگزار می شود.

لشکر فاطمیون گروهی متشکل از مسلمانان افغانستان است که رزمندگانش از چند سال پیش تاکنون با تروریست‌های تکفیری در مناطق مختلف نبرد میکنند.

پاكدشت تاكنون 50 شهيد مدافع حرم را در راه دفاع از حريم اهل بيت تقديم كرده كه از اين حيث پيشتاز در بين ديگر شهرستان ها است./۲۰۲/۸۰۴/ب۱

ارسال نظرات