۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۵۰۴۰۱۱
امام جمعه بیرجند:

جای جلاد و شهید عوض نشود

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه تمام دنیا تلاش می کند انقلاب اسلامی عوض شود از این رو باید دقت کرد جای جلاد و شهید عوض نشود، گفت: همانگونه که رهبری فرمودند با این ترقه بازی ها از عزم و اراده ملت کاسته نخواهد شد.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: حادثه تلخ تهران را به خانواده های شهدا و تمام ملت ایران تسلیت می گوییم.

وی با بیان اینکه تمام دنیا تلاش می کند که انقلاب اسلامی عوض شود از این رو باید دقت کرد جای جلاد و شهید عوض نشود، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند با این ترقه بازی ها از عزم و اراده ملت کاسته نخواهد شد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه باید قدردان سربازان گمنام امام زمان(عج)، مدافعان حرم، نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه باشیم، افزود: درد اینجاست که جوانی قرآن می خواند و انسان می کشد و زن، مرد، پیر و جوان را قتل عام می کند و داعش این افراد را شستشوی مغزی می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی تصریح کرد: 17 نفر در این حادثه تروریستی شهید شدند اما شاید برخی ها روحیه هزاران نفر را در جامعه با تنگ نظری ها بکشند، جراحت شمشیر خوب شدنی است اما جراحت زبان خوب نمی شود.

وی به ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و ادامه داد: از احسان و بخشندگی امام حسن(ع) الگو بگیریم و تا می توانیم به ایتام و نیازمندان کمک کنیم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه فرهنگ امام زمان(عج) باید در جامعه گسترش پیدا کند، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم کشورهای دیگر نظام آموزشی ما را بنویسند و غرب برای این کشور برنامه ریزی کند.

17 ماه رمضان، معراج پیامبراکرم(ص)، شب های قدر و ضربت خوردن امام علی(ع) از جمله مناسبت های هفته بود که امام جمعه بیرجند به آن ها اشاره کرد./۲۰۱/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات