۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۵۰۴۰۳۲
امام جمعه خرم ‌آباد:

انقلابی گری جدای از عقلانیت نیست

نماینده ولی فقیه در لرستان شعار همیشگی انقلابی گری را مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل عنوان کرد و گفت: انقلابی گری جدای از عقلانیت نیست.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در خطبه های  نماز جمعه این هفته با اشاره به عملیات تروریستی اخیر در تهران گفت: داعشیهای امروز، همان منافقین دهه 60 هستند که بی مهابا عموم مردم را ترور می کردند.

وی با بیان اینکه این عملیات موجب شد که همه سلیقه ها، مردم و جناح های مختلف با هم متحد شدند، افزود: در سایه این اتحاد مردم اعلام انزجار خود را از این عملیات اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه این تکفیری های ملعون مردم دردمند روزه دار را به رگبار بستند و تعدادی از آنها را به شهادت رساندند، بیان داشت: چنین عملیات و اقدامات جنایتکارانه هیچ خللی در اراده مردم ایران ایجاد نخواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبری در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) عنوان داشت: از محورهای اصلی سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره به تقابلی است که برخی بین عقلانیت و انقلابی گری ایجاد کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه عده ای با تمسک به عقلانیت می خواهند تفکر انقلابی گری، حزب الهی و بسیجیها را سرکوب کنند، افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب انقلابی گری هرگز جدای از عقلانیت نیست.

وی با اشاره به اینکه برخی دائم القا می کنند که هزینه های چالش با آمریکا و برخورد با آمریکا بسیار سنگین است، تصریح کرد: این افراد از این مهم غافل هستند که هزینه های سازش با آنها بسیار سنگین تر است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه هزینه های ایستادگی در برابر ظلم در دنیا ممکن است با سختی هایی نیز همراه باشد، خاطرنشان کرد: اما در آخرت هزینه های ایستادگی در برابر ظلم افتخار و شهادت و مبارزه با ظلم افتخار است.

وی در ادامه امنیت کنونی کشور و ذلت، خواری و ننگ دشمن را ثمره 38 سال مبارزه با آمریکا پس از انقلاب اسلامی عنوان کرد.

پاسداری از رزشها وظیفه ای همگانی است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب که از ارزشها پاسداری کنید و اندیشه های امام، اسلام و انقلاب دچار تحریف نشوند، گفت: سخنان رهبری سرلوحه کار مسؤولان، دست اندرکاران و تحلیل گران باشد.

الگوگیری از سیره حکومتی امام علی

وی در ادامه با اشاره به شبهای قدر خاطرنشان کرد: حضرت علی(ع) هرگز برای قدرت و حکومت خود از دروغ، فریبکاری و نیرنگ استفاده نکرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه در حکومت امام علی(ع) صداقت نخستین اصل مدیریتی و سیاست مداری است، تصریح کرد: باید این شیوه زندگی و حکومت داری او الگو باشد.

وی ولادت امام حسن مجتبی(ع) را تبریک گفت و افزود: اگر صلح این امام همام نبود امروز نیز خبری از اسلام ناب و دیانت نبود، صلح این امام همام را می توان نرمش قهرمانانه تاریخی نامگذاری کرد./۲۰۱/۹۴۵۹/ب۱

ارسال نظرات