۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۵۰۴۰۵۶
امام جمعه پردیسان:

تروریست با فرهنگ جهاد و شهادت بلعیده می‌شود

امام جمعه پردیسان کشورهای غربی را در مسیر نابودی فرهنگ خانواده، جهاد و شهادت ایران اسلامی ارزیابی کرد و گفت: نظام اسلامی با فرهنگ جهاد و شهادت می‌تواند عاملان تروریستی را به این سرعت ببلعد.
حجت الاسلام و المسلمین قوامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت‌الاسلام والمسلمین سید صمصام‌الدین قوامی، امام جمعه پردیسان در خطبه‌های نماز جمعه امروز پردیسان به مناسبت نزدیک شدن به هفته اکرام، با اشاره به سیره ائمه اطهار گفت: در جشن‌های گلریزان برای آزادی زندانیان شرکت کنید مانند ائمه اطهار به فقرا و نیازمندان رسیدگی کنید و تا پایان ماه مبارک رمضان از کسانی باشید که به بهشت برین وارد می‌شوید.

حجت‌الاسلام والمسلمین قوامی با اشاره به تاریخ تغییر قبله مسلمانان از بیت المقدس به کعبه ابراز داشت: پس از اینکه پیامبر قصد راضی کردن یهودیان معترض را داشت آیه نازل شد که این‌ها هرگز از تو راضی نخواهند شد، یهودیان و یهودیان مسیحی که با هم خون می‌ریزند، منا و داعش درست می‌کنند، به دنبال نابودی مسلمانان و دین اسلام هستند.

امام جمعه پردیسان ادامه داد: خداوند می‌فرماید به آنان بگو، هدایت الهی تنها در قالب قرآن و برنامه‌های الهی تجلی کرده است و برنامه‌های دیگر ضلالت است، اگر پیامبر هم بعد از اینکه حق را درک کرد، از هوا و هوس آن‌ها تبعیت کند، دیگر خداوند ولی و نصیرش نیست.

وی این موضوع را برای افرادی که امروز به کشورهای غربی متمایل هستند مورد استفاده توصیف و اظهار کرد: مردم از سراسر دنیا برای خواندن درس علمی زیر سایه جمهوری اسلامی به جامعة المصطفی می‌آیند و اینجا باید این آیات را برای خود باختگان، غرب‌زدگان و هواگرایانی بخوانم که چشم امید به غرب دارند؛ غربی که سیاست، اقتصاد و حتی ورزش را آلوده کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قوامی از جلسات خود با گروه‌هایی نخبه درباره موضوع 2030 خبر داد و گفت: امروز نخبگان ما می‌گویند که نظام سلطه در پی نابود کردن نظام خانواده و حتی مدیریت جنسی مردم است؛ این‌ها با ارائه راهکارهای غیر متعارف ارضای نیازهای جنسی ازدواج را طرد کرده و یا آن را در سنین بالاتر توصیه می‌کنند؛ بعضی اوقات هم همجنس بازی را توصیه می‌کنند.

امام جمعه پردیسان ادامه داد: به عنوان آموزش جلوگیری از ابتلا به ایدز، داشتن شریک جنسی را آموزش می‌دهند، و به انحاء مختلف به دنبال قبح شکنی هستند، از طرفی توصیه می‌کنند که تا سی سالگی ازدواج نکنید، و از طرف دیگر از بچه‌دار شدن بعد از 35 سالگی منع می‌کنند و به این صورت نسلی منقرض می‌شود.

وی مدیریت آموزش و پرورش کشور از خارج از مرزها را مورد اشاره قرار داد و گفت: این‌ها به دنبال حذف فرهنگ جهاد از مدارس ما هستند و آن را خشونت و مخرب روحیه دانش آموزان می‌دانند، به دنبال از بین بردن حجاب در مدارس دخترانه هستند به عنوان اینکه داشتن مقنعه و حجاب باعث آلودگی بیشتر در دختران خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قوامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بر خلاف گفته بعضی مبنی بر اینکه گزارش‌های خوبی به رهبر معظم انقلاب نمی‌دهند و ایشان این ادعا را رد کردند ابراز داشت: در این سند 2030 در آموزش و پروش دارد که جهاد و حجاب یعنی چه؟ حسین فهمیده و تانک یعنی چه؟ بگذارید بچه‌ها درس بخوانند و روح لطیفشان را خراب نکنید؛ دفاع از حرم را هم محکوم می‌کنند و قدرت نسل را از شما می‌گیرند و نسلی که پیدا می‌کنید نسلی می‌شود که اهل جهاد و مقاومت نیست و در پایان شما را می‌بلعند.

امام جمعه پردیسان نابود شدن ایران به دست ایرانیان را از نظرات کارشناسان غربی عنوان کرد و گفت: این هوای نفس است که ما را به آنجا خواهد رساند، متأسفانه آقا هم فرمودند، که برنده شدند، سبک زندگی غربی را حتی در زندگی روحانیان حاکم کردند، ولی ما نباید ناامید شویم؛ هوا گرایان نمی‌توانند بر هداگرایان پیروز شوند.

وی اسلام ناب محمدی را راه رستگاری ارزیابی کرد و افزود: در مقابل اسلام ناب محمدی، اسلام آمریکایی قرار گرفته که دارای دو لبه قیچی برای از بردن اسلام است، این دو لبه تحجر و تجدد آن است که هر دو سکولار هستند، متحجرین، آدم‌های مقدسی هستند که حکومت را بی‌ربط به خود می‌دانند و متجددان می‌گویند که حکومت به شما مذهبی‌ها ربطی ندارد و هر دو این‌ها نظام اسلامی را مانند دو لبه قیچی می‌برند، می‌شکنند و نصف می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قوامیبا اشاره به رفتار ضد فرهنگی فتنه‌گران در دوران فتنه سال 88 ابراز داشت: اینان یک آن بر زندگی مردم در تهران و قم و شیراز حاکم شدند و با کشف حجاب و رقصیدن در خیابان‌ها و مواردی از این دست زندگی ایده‌آل هواپرستانه خود را حاکم کردند ولی ما از این فتنه‌ها زیاد دیده‌ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین قوامی با اشاره دوباره به از بین بردن فرهنگ جهاد از کتاب‌های آموزشی گفت: اگر این فرهنگ را برداشته بودیم که تا الان داعش تمام ایران را گرفته بود، نظام اسلامی با این فرهنگ در حرم امام و مجلس شورای اسلامی تروریست‌ها را بلعید و سپاه اسلام با این فرهنگ در عراق و سوریه ایستادگی می‌کند. متحجر سنت‌گرای قدیمی و متجدد غربگرای مدرنیته هر دو اشتباه می‌کنند، ما جنگیدیم و مأیوس نبودیم تا صدام را به درک فرستادیم. رجایی و باهنر و ائمه جمعه و وزرا شهید شدند ولی باز ماندیم تا پیروز شدیم./836/ 201/ص

ارسال نظرات