۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۵۰۴۲۳۶
در پویش حمایت از مبلغان دینی صورت می گیرد؛

تبیین بایسته های تبلیغ بین المللی توسط سهیل اسعد

در چهارمین نشست پرسش و پاسخ پویش حمایت از مبلغان دینی، سهیل اسعد از مبلغان برجسته بین الملل، پاسخگوی سؤالات مبلغان در حوزه تبلیغ بین الملل خواهد بود.
سهیل اسعد مبلغ آرژانتینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در چهارمین نشست پرسش و پاسخ پویش حمایت از مبلغان دینی، سهیل اسعد پاسخگوی سؤالات مبلغان در حوزه تبلیغ بین الملل خواهد بود.

برپایه این گزارش، سهیل اسعد که از چهره های برجسته تبلیغ بین الملل به شمار می رود، با حضور در پویش حمایت از مبلغان دینی به سؤالات مبلغان در این حوزه پاسخ می دهد و به تبیین ویژگی ها و شرایط تبلیغ در حوزه بین الملل می پردازد.

استفاده از تجربیات تبلیغ در حوزه بین الملل، تبیین بایسته های تبلیغ بین الملل و نقش تبلیغ بین الملل در گرایش افراد مختلف به اسلام و تشیع از اهداف چهارمین نشست پرسش و پاسخ پویش حمایت از مبلغان دینی است.

گفتنی است؛ سهیل اسعد از طلاب فعال حوزه علمیه در آرژانتین و از پدر و مادری لبنانی‌الاصل متولد شده است. او تا جوانی در آرژانتین بزرگ شده و سپس برای خواندن دروس حوزوی و دانشگاهی راهی لبنان و ایران شده و اینک بیش از یک دهه است که بخشی از سال را در ایران زندگی می‌کند. او شش ماه از سال در قم تحصیل می‌کند و شش ماه دیگر را در 25 کشور دنیا فعالیت فرهنگی دارد.

تخصص وی فلسفه و عرفان اسلامی است و در موضوعاتی چون نظام سیاسی اسلام، اندیشه امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی هم برای طلاب خارجی تدریس می‌کند.

مبلغان می توانند سؤالات خود پیرامون تبلیغ بین الملل و بایسته های آن را به پویش حمایت از مبلغان دینی ارسال کنند تا پس از پاسخگویی توسط میهمان این برنامه، در اختیار مبلغان قرار گیرد.

لازم به یادآوری است پویش مجازی حمایت از مبلغان دینی از ابتدای ماه مبارک رمضان به همت خبرگزاری رسا و توسط جمعی از طلاب و مبلغان دینی و با همکاری و همفکری اساتید حوزوی راه اندازی شده است و علاقمندان برای پیوستن به این پویش می توانند به نشانی  https://t.me/joinchat/AAAAAEPaoUV1RI0n0snpTw مراجعه نمایند./872/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات