۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۵۰۴۲۶۹
پیرامون برگزاری مراسم حج ۹۶ صورت گرفت؛

ارائه گزارش نماینده ولی فقیه در امور حج در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین

نماینده ولی فقیه در امور حج با حضور در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین ضمن ارائه گزارشی در ارتباط با برگزاری مراسم حج سال ۱۳۹۶، به تبادل نظر با اعضای جامعه مدرسین پرداخت.
قاضی عسکر در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی روز جمعه با حضور در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ارائه گزارشی در ارتباط با برگزاری مراسم حج سال 1396 و اعزام زائران ایرانی به بیت الله الحرام، به تبادل نظر با اعضای جامعه مدرسین پرداخت.


در این جلسه که به ریاست آیت الله یزدی و با حضور دیگر اعضای جامعه مدرسین برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر گزارشی از پیگیری‌های حادثه مسجد الحرام و منا و مذاکرات با مسؤولان عربستان مبنی بر برآورده شدن تمامی درخواست‌های جمهوری اسلامی ایران از جمله تأمین امنیت زوار و احترام کامل به آنها و انجام مقدمات برای حضور حجاج به سرزمین وحی با سفر کارشناسان مربوطه از جمله هتل، حمل و نقل، تغذیه و دیگر موارد ارائه کردند.

در ادامه تعدادی از اعضای جامعه مدرسین ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته برای برگزاری این فریضه الهی، نقطه نظرات و تاکیداتی را در این زمینه ارائه کردند./
۱۳۲۳/د۱۰۲/ج۱

ارسال نظرات