۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۰۴۴۲۱
نماینده ولی فقیه در قزوین:

پیروزی انقلاب اسلامی ایران بزرگترین آرمان امام بود

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه انقلاب یکی از بزرگترین آرمان‌های امام راحل بود، گفت: هدف امام از مبارزه به پیروزی رساندن انقلابی بود که بتواند آن را به جهانیان صادر کند.
حجت الاسلام عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین پیش از ظهر امروز در نشست ائمه جمعه استان که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به حضور ارزشمند مردم در نماز جمعه، گفت: در ماه مبارک رمضان حضور مردم در نماز جمعه و جماعات افزایش پیدا می‌کند و این امر فرصتی را فراهم می کند که اهمیت نماز تشریح و مساجد با حضور حداکثری مردم تقویت شود.

وی در ادامه با اشاره به بحث سند 2030 در دولت، افزود: این سند یکی از القائات شیطان بزرگ است که با استفاده از آن می‌خواهد ملت ایران را خوار کند و برای سرنوشت کشور تکلیف معین کند، بنابراین از این مکر شیطان نباید غفلت کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در ادامه با بیان اینکه انقلاب یکی از بزرگترین آرمان‌های امام راحل بود، اظهار کرد: هدف امام از مبارزه به پیروزی رساندن انقلابی بود که بتواند آن را به جهانیان صادر کند تا کشورهای دیگر با الگو گرفتن از آن انقلابی را برای خود رقم بزنند از این رو ما نباید اجازه دهیم که دشمنان برای ما سبک زندگی و فرهنگ صادر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه با اشاره به بحث نفوذ دشمن، ابراز کرد: نفوذ یکی از جدی‌ترین مباحث در کلام رهبر معظم انقلاب است؛ سند 2030 در حقیقت یکی از جدی‌ترین و مفتضح‌ترین مصادیق نفوذ بود که با پذیرش آن به آبرو و حیثیت ملت ایران لطمه وارد شد و تمام مؤمنان و خداپرستان را از این واقعه غمگین و ناخشنود کرد.

خطیب جمعه قزوین در ادامه با اشاره به محتوا و مفاد قرارداد ننگین 2030، خاطرنشان کرد: در محتوای این قرارداد بندهایی وجود دارد که متاسفانه در آن خانواده را به شکل نادرست و قبیحی تعریف کرده است از جمله ازدواج زن با زن و مرد با مرد که تشکیل چنین خانواده‌هایی با این قالب در فرهنگ دینی مذموم و غیرشرعی است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه با اشاره به تخلفات انتخاباتی، تصریح کرد: تخلفات انتخاباتی در برخی از مناطق استان بسیار آزاردهنده بود و موجب ابطال آرای برخی از مناطق شد اگر رسیدگی جدی به تخلفات پیش آمده صورت نگیرد دوره‌های دیگر این امر عادی شده و انتخابات به امری مسخره آمیز تبدیل می‌شود و حرمت آن از میان خواهد رفت.

وی در پایان گفت: اگر در تمام مسائلی که تخلف در آن صورت می‌گیرد بر روی اصول و مبانی دینی، قرآن و انقلابی تکیه و تأکید کنیم موضع‌گیری خودمان را آن گونه که شایسته است انجام داده‌ایم و به طرفداری از حزب و جناح خاصی هم مبتلا نشده‌ایم./873/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات