۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۵۰۴۴۲۴
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی چهره اصلی نفاق را به جهانیان فهماند

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: انقلاب اسلامی بود که پرده را از روی چهره کریه، فریب کاران و دغل کاران عالم برداشت و چهره اصلی نفاق را به جهانیان فهماند.
حجت الاسلام علی اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در همایش مدیر، اداره و کارمند در تراز انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: در اطراف ما افرادی هستند که پول نان شب خود را ندارند و نیاز به توجه بیشتر از سوی مسؤولان هستند پس مدیر و مسؤول انقلاب اسلامی باید این افراد را تکریم کنند و اگر روزی این افراد به شما مراجعه کردند نباید مورد بی‌مهری قرار گیرند.

وی در ادامه افزود: شما مدیران و کارمندان انقلاب اسلامی هستید، انقلابی که صفحات نفاق را از روی سیستم‌های دنیا برداشته است.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: آیا 20 سال پیش مردم ما و شما مسؤولان آمریکا را این طور که هست می شناختید آیا ما این شناختی که امروز از رییس جمهور آمریکا داریم 30 سال پیش هم این شناخت را داشتیم انقلاب اسلامی بود که  پرده را از روی چهره  کریه، فریب کاران و دغل کاران عالم برداشت و چهره اصلی نفاق را به عالم فهماند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در ادامه با اشاره به سفر رییس جمهور آمریکا به عربستان گفت: کشوری که ادعا می‌کند طرفدار دموکراسی و انتخابات است نخستین سفر رییس جمهور جدید آن به عربستان سعودی بود.

وی در ادامه اضافه کرد: عربستانی که حتی اجازه رانندگی به بانوان را نمی‌دهد و انتخابات در آن معنی ندارد و بویی از دموکراسی نبرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: خیلی‌ها در خود آمریکا هم به سفر رییس جمهور به عربستان اعتراض کردند ترامپ در پاسخ گفت نتیجه سفر من به عربستان 500 میلیارد سرمایه برای آمریکا بود و این یعنی ایجاد شغل برای مردم آمریکا است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه ابراز کرد: نتیجه دیگر سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان همین ایجاد ترقه بازی در ایران بود و انقلاب اسلامی بود که پرده نفاق را از چهره آمریکا برداشت و نشان داد که پشت این حرفها و شعار چه چهره  کریه و فریبکاری خفته است و آمریکایی که شعار حقوق بشر آن گوش فلک را کر می‌کرد شده است کاسب روزگار، دست فروش و دوره گرد که تنها هدفش از این شعار‌های فریب دهنده سرکیسه کردن کشورها است.

وی در پایان ابراز کرد: امام امت و مقام معظم رهبری و ملت رشید ایران انقلاب را محکم گرفته‌اند و دنیا را نسبت به آمریکا، انگلیس و این دغل کاران آشنا کردند شما مدیران این انقلاب هستید انقلابی که دنیا را به حیرت در آورده است پس قدر جایگاه خود را بدانید و در تراز انقلاب اسلامی به مردم خدمت کنید./873/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات