۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۰۴۴۵۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق استان بوشهر:

امام حسن عهدنامه خدا برای ما است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امام حسن(ع) عهدنامه خدا برای ما است.
اعلمی نژاد مسؤول نمایندگی ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی نژاد امروز در همایش امام حسن(ع) عهدنامه خدا در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر ضمن تبریک این ایام، اظهار داشت: خداوند متعال میثاقنامه‌ای را بین خود و پیامبرانش و اوصیا با مردم بسته که میزان راست‌آزمایی اعمال بشریت و امت پیامبران و اوصیا خواهد بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر ادامه داد: با توجه به اینکه ما از امت پیامبر اعظم(ص) بوده و آن حضرت در روزهای آخر عمر شریفشان این عهدنامه را مفصلا تبیین و تشریح کردند با توجه به آن و تشریحی که رسول گرامی اسلام انجام داده باید راه سعادت و قرب الهی طی کنیم.

وی با اشاره به اینکه حدیث شریف ثقلین در خصوص این عهدنامه است، بیان داشت: این عهدنامه قرآن و اهل بیت(ع) در آن است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر خاطرنشان کرد: خداوند متعال زمانی که پیامبر را مبعوث کرد و برای هدایت جامعه بشری فرستاد عهدنامه‌ای با پیامبر ارسال کرد و با مردم اقرارنامه گرفت به اینکه کتاب و پیامبر خداست.

حجت الاسلام اعلمی نژاد تصریح کرد: اگر مردم به این دو اعتقاد و ایمان داشته باشند و آنها را مورد لطف و عنایت قرار دهند به خوشبختی و سعادت خواهند رسید.

وی با تاکید بر اینکه امام حسن(ع) عهدنامه خدا برای ما است، افزود: اقبال به عهدنامه‌های خدا راه و مسیر سعادت و بهشت را هموار می‌کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر تاکید کرد: اگر از قرآن، پیامبر و ائمه اعراض و رویگردان شدیم مسیری که خدا برای ما قرار می‌دهد الی النار است./102/833/ب1

ارسال نظرات