۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۵۰۴۵۰۹
امام جمعه بندپی شرقی:

راه نجات و امنیت در کشور تبعیت از ولایت فقیه است

امام جمعه بندپی شرقی راه نجات و امنیت در کشور را تبعیت همگان به ویژه مسؤولان از ولایت فقیه دانست و گفت: مسؤولانی که در اجرای فرامین رهبر انقلاب و اجرای مطالبات ایشان کوتاهی کنند، از سوی مردم طرد خواهند شد.
محمد پور رمضان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمد پوررمضان، امام جمعه بندپی شرقی امروز در جمع مردم منطقه پاشاامیر شهر گلوگاه با اشاره به این مطلب که باید قدردان نعمت ولایت فقیه در کشور باشیم، گفت: برخلاف تصور دشمنان که افول انقلاب را با رحلت امام راحل پیش بینی می کردند، مقام معظم رهبری با هدایت های پیامبرگونه خود، توانست جایگاه نظام اسلامی و تراز آن را در سطح جهانی بالا ببرد.

 وی افزود: مقام معظم رهبری با شناخت دقیق دشمن و تاکتیک های آن بر اساس هوش سیاسی بالا و عنایت های خاصه الهی سکان کشتی انقلاب را در میان دریای طوفانی منطقه و جهان به ساحل نجات رهنمون می سازد.

استاد حوزه علمیه با بیان برخی از توطئه های مختلف به ویژه در عرصه سیاسی و روابط بین الملل، اظهار داشت: با تدابیر مقام معظم رهبری بسیاری از تهدیدها علیه نظام اسلامی به فرصتی برای تقویت و استحکام نظام اسلامی تبدیل شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری عنصر مهم اقتدار نظام اسلامی را حضور در صحنه مردم و وارد شدن آن ها در کارزارها می داند و بر این اساس الگوی ارتباط قلبی بین مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی در سطح جهان بی نظیر است.

حجت الاسلام پور رمضان به اشراف مقام معظم رهبری به مسائل جهان پرداخت و تاکید کرد: نوع مواجهه مقام معظم رهبری با توطئه های دشمنان و نقشه های آنها به ویژه در مسائل استراتژیک نشان می دهد که ایشان سمپادهای هوشمندانه ای را با هدایت های خود و عناصر انقلابی در کشور و منطقه علیه نظام سلطه تولید می کند.

وی یکی از طراحی های پیچیده دشمنان را علیه نظام اسلامی در قالب تغییر رفتار تدریجی نظام اسلامی در مواجهه با آمریکا بیان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب هر نقشه و طراحی دشمن را به گونه ای در حوزه سیاسی در کشور مدیریت می کند که آن به یک تجربه تاریخی جدید برای ملت ما تبدیل می شود.

امام جمعه بندپی شرقی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در واکنش به دو حادثه تروریستی در تهران، گفت: ترقه بازی خواندن این دو اقدام تروریستی و حفظ خونسردی و آرامش در این حادثه، مانع از بهره برداری طراحان آن شد.

وی ادامه داد:  کارگردان دو حادثه تروریستی اخیر با توجه به عقبه و تحرکات جبهه غربی، عربی و صهیونیستی آمریکا و سازمان اطلاعاتی این کشور با همکاری شجره خبیثه آل سعود است.

حجت الاسلام پور رمضان با بیان تهدید آل سعود و داعش علیه ایران، تاکید کرد: جابه جایی های صورت گرفته در سازمان سیا، سفر اخیر ترامپ به منطقه، رجز خوانی های اخیر آل سعود و بررسی همه رویدادهای چند ماه اخیر نشان از طراحی گسترده دشمنان ما برای ناامن ساختن نظام اسلامی دارد.

وی افزود: فارغ از تمام ابعاد و جوانب دو حادثه تروریستی اخیر در کشور، این رویداد هشداری عمیق برای مردم و مسؤولان کشور بود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به برخی سخنان در خصوص کاهش بودجه های دفاعی در کشور و حرف های نسنجیده علیه مدافعان حرم و حضور نظامی و مستشاری ایران در سوریه و عراق، گفت: امروز برای حفظ کشور و بالا بردن امنیت داخلی نیاز به تقویت قوای نظامی و امنیتی در کشور داریم تا دشمنان را هزاران کیلومتر آن سوی مرزها به عقب برانیم.

وی ادامه داد: داعش و گروهک های تکفیری با پیروزی های اخیر جبهه مقاومت نفس های آخر خود را می کشند و حامیان و هادیان آن ها نیز پس از نابودی این گروهک نیز به زباله دان تاریخ خواهند رفت.

حجت الاسلام پور رمضان راه نجات و امنیت در کشور را تبعیت همگان به ویژه مسؤولان از ولایت فقیه بیان کرد و تصریح کرد: مسؤولانی که در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و اجرای منویات ایشان کوتاهی کنند، از سوی مردم طرد خواهند شد./202/1313/ب1

ارسال نظرات