۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۵۰۴۵۱۰
نماینده مردم آمل در مجلس:

حمایت از تولید داخلی زمینه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که حمایت از تولید داخلی باید با جدیت پیگیری شود، گفت: حمایت از تولید داخل در کشورمان به عنوان عاملی برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.
یوسفیان ملا اقتصاد مقاومتی

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به نام گذاری سال 96 اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده است که ضرورت دارد در راستای تحقق شعار سال تلاش شود.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: تحقق شعار سال امری مهم و اساسی است که باید با عزم جدی و برنامه ریزی شایسته به منظور عملیاتی شدن آن گام برداشته شود.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این حمایت از تولید داخلی باید با جدیت پیگیری شود، گفت: حمایت از تولید صورت گرفته در کشورمان به عنوان عاملی برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

وی اظهار داشت: کشاورزان تلاش های بسیاری صورت می دهند و با رنج و سختی فعالیت می کنند تا در جهت تولید محصول برنج اقدام کنند که باید مورد حمایت های لازم قرار گیرند.

یوسفیان ملا بیان داشت: تلاش ما در این راستا است تا بتوانیم از همه ظرفیتها و فرصتها برای حمایت درست از این قشر زحمکتش استفاده کنیم تا دغدغه کمتری برای کار و تولید داشته باشند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با تصریح کرد: به منظور حمایت از کشاورزان، پرونده پرداخت آب بهای کشاورزی بسته شده است که دیگر نباید مبلغی به این منظور از سوی کشاورزان پرداخت شود.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس از حذف پرداخت مالیات ارزش افزوده شالیکوبی ها با هدف حمایت از کشاورزان خبر داد و افزود: زمانی که کشاورزان شالی ها را به شالیکوبی می بردند عددی از آنها بابت مالیات بر ارزش افزوده گرفته می شد که حذف شده است.

وی ادامه داد: دیگر کشاورزان مبلغی به عنوان مالیات بر ارزش افزوده برای تبدیل شالی به برنج در شالیکوبی ها پرداخت نمی کنند.

یوسفیان ملا بیان داشت: نیاز است کاری کنیم تا قیمت تمام شده برنج پایین بیاید و ضرورت دارد در این مسیر از همه فرصتها بهره گیری لازم و شایسته ای انجام شود./302/1314/ب1

ارسال نظرات