۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۵۰۴۶۲۵
امام جمعه شریف آباد:

اجرایی شدن سند ۲۰۳۰ تیر خلاص دشمن به اسلام است

امام جمعه شریف آباد با بیان اینکه دشمنان با تنظیم سند ۲۰۳۰ فرهنگ دینی ما را نشانه رفته‌اند، گفت: نتیجه اجرایی شدن سند ۲۰۳۰ یعنی تعطیلی قرآن، مساجد و معارف دینی است.
امام جمعه شریف آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام قاسم خداپرست امام جمعه شریف آباد، شب گذشته در مراسمی به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان در مسجد صاحب الزمان(عج) مشیریه برگزار شد، گفت: قبولی اعمال از آثار تقوا است.

وی افزود: سرنوشت و عاقبت انسان بستگی به کیفیت اعمالی دارد که برای رضای الهی انجام می‌دهد اگر اعمال و عبادات انسان همراه با تقوا باشد به طور قطع رستگار می‌شود.

حجت الاسلام خداپرست با تاکید براینکه شرط قبولی طاعات کسب رضای الهی است، بیان داشت: در قیامت آن چیزی که مورد توجه قرار می‌گیرد کیفیت اعمال انسان است. انسان مومن در همه حالات به خدا می‌اندیشد و همه هم و غمش کسب رضای اوست.

امام جمعه شریف آباد عزت را در سایه تقوای الهی دانست و گفت: عزت دنیوی و اخروی انسان در گرو عزت الهی است. امام حسن مجتبی(ع) در ساعات پایانی عمر مبارکشان فرمودند: قدرت و ثروت برای انسان عزت نمی‌آورد بلکه ترک معصیت و بندگی الهی است که انسان را عزتمند می‌کند؛ همه ارزش‌ها در بندگی خدا نهفته است.

وی در ادامه با تاکید براینکه آن کسانی که عزت خود را از غیر خدا گدایی می‌کنند نه تنها هرگز عزتمند نمی‌شوند بلکه بی عزت‌ترین افراد خواهند شد، عنوان کرد: از بندگی و عبودیت است که انسان به بالاترین درجات کمال دست می‌یابد پیامبر اکرم(ص) قبل از آنکه پیامبر باشد عبد بودند. بندگی خدا بالاترین عزت‌ها است.

حجت الاسلام خداپرست با اشاره به اینکه عمل صالح لازمه سلوک معنوی است، اظهار داشت: امروز دشمنان با تنظیم سند 2030 فرهنگ دینی ما را نشانه رفته‌اند اگر حضرت آقا و مراجع تقلید نسبت به امضای این سند ننگین واکنش نشان می‌دهند به خاطر صیانت از ایمان مردم است.

امام جمعه شریف آباد ادامه داد: نتیجه اجرایی شدن سند 2030 یعنی تعطیلی قرآن، مساجد و معارف دینی، در حالی که رشد و پرورش انسان با تفکری صحیح صورت می‌پذیرد و تفکر صحیح تنها با تقوا میسر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انسان در همه عرصه‌ها تنها باید کسب رضایت الهی را در نظر بگیرد./202/813/ب1

ارسال نظرات