۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۰۴۶۳۵
آیت الله موسوی اصفهانی:

مطالبات رهبر انقلاب از سوی مبلغان پیگیری شود

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر توجه طلاب به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، گفت: روحانیت باید مطالبات رهبری را زنده نگه دارد.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اضفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان شب گذشته در نشست سالانه مبلغان گروه تبلیغی سراج همدان که در اردوگاه ابوذر برگزار شد با اشاره به اولویت های تبلیغی، اظهار داشت: مبلغان یک بار بر روی زمین مانده دارند که هر روزه بر وزن آن افزوده می شود و باید برای انجام آن ورود کرد.

وی افزود: امروز اهم مسائل مطالبات رهبری است که بر روی زمین مانده است و تنها پیگیری آن از عهده روحانیت بر می آید.

آیت الله موسوی اصفهانی در ادامه خاطرنشان کرد: این که رهبری می فرماید که بدون اطلاع امضا کردن و اجرا کردن سند 2030 در حالی که مخالف با شرع و طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش است، خلاف است، نیازمند پیگری روحانیت است.

وی با اشاره به اهمیت مطالبه گری روحانیت، گفت: رهبری غریب افتاده است که رییس دولت می گوید به رهبری گزارش اشتباه رسیده است و اگر به مجرد موضع گیری رهبری مبنی بر این که این سند مخالفت جدی با شرع و اسلام دارد روحانیت مطالبه گری خود را آغاز می کرد امروز بدهکار به طلبکار مبدل نمی شد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان یادآور شد: دولت حق ندارد اسناد کلان نظام اسلامی را بدون مشورت با مجلس امضا کند و این دست امور خلاف قانون و شرع و برای رییس دولت بسیار ناپسند است.

وی ادامه داد: وقتی رهبری می فرماید که باید تخلفات انتخابات پیگیری شود اگر مطالبات ایشان پیگیری نشود در انتخابات بعدی دو راه دیگر در تخلفات کشف می شود و با جسارت بیشتری به این امر مبادرت می کنند.

آیت الله موسوی اصفهانی ابراز داشت: در دیداری که با آیت الله نوری داشتم به منت گفت که رهبری غریب و تنها است و روحانیت باید مطالبات ایشان را پیگیری کند.

وی افزود: روحانیت باید مطالبات رهبری را زنده نگه دارد در غیر این صورت در مجلس می گویند ما به محتوا کار نداشتیم و از لحاظ شکلی سند 2030 را بررسی کردیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: اگر روحانیت نسبت به رفتار برخی افراد در مجلس اعتراض می کردند اشتباه رفتاری آنها در مجلس دیگر تکرار نمی شد.

وی ادامه داد: امروز استان همدان در مجلس 9 نفر نماینده دارد و باید دید که این نمایندگان چرا در این مسائل بی سر و صدا هستند./۹۷۹/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات