۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۵۰۴۶۸۵

مسابقه «اولین رمضان» ویژه روزه‌اولی‌ها برگزار می‌شود

مدیر اداره کل امور طلاب و خانواده جامعه الزهرا گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، بسته‌های فرهنگی حاوی کتابچه مسابقه «اولین رمضان» در قالب عکس، خاطرات، نقاشی و دلنوشته به ۱۵۰ نفر از فرزندان دختر طلاب حضوری که تازه به تکلیف رسیده‌اند، اهدا شد.
جامعه الزهرا

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل جامعه الزهرا(س)،«ملیحه عرب خزائلی»، مدیر اداره کل امور طلاب و خانواده جامعه الزهرا، با اعلام این خبر گفت: اداره کل امور طلاب و خانواده برای فرزندان دختر طلاب حضوری که تازه به تکلیف رسیده‌اند، برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است.

وی اظهار داشت: مراسم جشن تکلیف ویژه فرزندان دختر طلاب و کارکنان طلبه جامعه‌الزهرا(س) در ایام مبارک دهه فجر سال گذشته به همت اداره کل امور طلاب و خانواده برگزار شد؛ امسال نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان، بسته‌های فرهنگی به ۱۵۰ نفر از فرزندان دختر طلاب حضوری که تازه به تکلیف رسیده‌اند، اهدا شد.

مدیر اداره کل امور طلاب و خانواده افزود: در این بسته‌های فرهنگی، کتابچه مسابقه «اولین رمضان» در قالب عکس، خاطرات، نقاشی و دلنوشته به روزه‌اولی‌ها اهدا شد که در صورت تمایل می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

عرب خزائلی تصریح کرد: روزه‌اولی‌ها پس از شرکت در این مسابقه و تکمیل کتابچه می‌توانند آثار خود را به اداره کل امور طلاب و خانواده تحویل دهند. 

وی یادآور شد: مهلت ارسال کتابچه مسابقه روزه‌اولی‌ها تا ابتدای سال تحصیلی جدید اعلام شده است./968/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات