۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۵۰۴۶۸۸
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم:

حوزه علمیه خواهران لازمه امروز جامعه است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر ضرورت تقویت حوزه علمیه خواهران از اقدامات صورت گرفته تقدیر و تشکر کرد و گفت: حوزه علمیه خواهران لازم است بیش از گذشته تقویت شود تا خواهران دانشمند و دین شناس به جامعه اسلامی ورود پیدا کنند.
حجج الاسلام آل هاشم و مسعود نیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، امروز در دیدار حجت الاسلام  مختار مسعودنیا، مدیر حوزه های علمیه خواهران آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت حوزه های علمیه خواهران، اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران لازمه امروز جامعه است.

وی با بیان اینکه مسائل مربوط به خواهران لازم است در حوزه های علمیه حل و تبیین شود، ابراز داشت: شبهات و مضوعات مرتبط به زنان باید در حوزه های علمیه بحث و بررسی شود و مشکلات جامعه زنان در این مکان علمی بیان و رفع شود و راهکار مناسب برای ان طرح ریزی شود.

امام جمعه تبریز ادامه داد: حوزه های علمیه خواهران از همین رهگذر دارای اهمیت بالایی است، چرا که زنان به جهت راحتی و ارتباط ملموس با مشکلات جامعه زنان بهتر می توانند پاسخ گوی این مسائل باشند و بخش عمده‌ای از شبهات و مسائل دینی در حوزه علمیه خواهران حل شود.

وی بابیان اینکه از طرفی متوجه تهاجم فرهنگی غرب علیه انقلاب و اسلام هستیم، گفت: حوزه های علمیه خواهران نیز باید انقلابی باشند و انقلابی عمل کنند و در صیانت از اسلام و انقلا با تمام توان وارد عرصه شوند و در حوزه زنان به این دو مسأله با قدرت ورود پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر ضرورت تقویت حوزه علمیه خواهران از اقدامات صورت گرفته تقدیر و تشکر کرد و گفت: حوزه علمیه خواهران لازم است بیش از گذشته تقویت شود  تا خواهران دانشمند و دین شناس به جامعه اسلامی ورود پیدا کنند.

حجت الاسلام مسعودنیا مدیر حوزه های علمیه خواهران آذربایجان شرقی در این دیدار از عملکرد حوزه‌های علمیه خواهران گزارشی را ارائه کرد و گفت: تمام تلاش ما در مسیر پیشبرد اهداف حوزه های علمیه خواهران و تقویت روز افزود آن است.

وی با تأکید بر جایگاه ارزشمند حوزه علمیه خواهران، گفت: حوزه علمیه خواهران یک ضرورت انکار ناپذیر است و به همین جهت برای تقویت آن تلاش خود را روز افزود کرده و خواهیم کرد، امروز بخشی از مشکلات جامعه زنان در همین حوزه های علمیه باید حل شود./۸۵۴/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات