۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۸
کد خبر: ۵۰۴۷۹۸
به همت شهرداری قم؛

طرح شعر آیینی در مدح کریم اهل بیت اکران شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم گفت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)، طرح شعر آیینی در مدح کریم اهل بیت(ع) به همت این سازمان در سطح شهر اکران شد.
مجید رفیعی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید رفیعی با اعلام برپایی طرح شعر آیینی در مدح کریم اهل بیت(ع)، افزود: در این طرح سعی شده است در ماه مبارک رمضان شهر مقدس قم رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در ادامه گفت: در این طرح سعی شده است تا با استفاده از مضامین ادبی هنری در قالب استفاده از فضاهای تبلیغات شهری رقم بخورد و مخاطبین با خواندن یک بیت کوتاه از شاعران شعر آئینی، در شادی میلاد کریم اهل بیت(ع) مسرور شوند.
رفیعی با اشاره به طرح های گرافیکی این کمپین، گفت: این کمپین از نیمه ماه مبارک رمضان به صورت گسترده در سطح شهر مقدس قم به اجرا در آمده است که دارای گرافیک خاص و گزیده ای از اشعار شاعران آئینی کشور می باشد.
وی در خاتمه افزود: این اتفاق با تغییر رویکرد تبلیغات فرهنگی و هنری سازمان با مشارکت اداره کل روابط عمومی شهرداری قم در قالب پویش تبلیغاتی به نمایش در آمده است و امید است تا با استفاده از ابزارهای نوین تبلیغاتی، بیش از گذشته این اتفاقات جذاب فرهنگی هنری را در شهر مقدس قم شاهد باشیم./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات