۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۵۰۴۸۰۵
عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه:

سند ۲۰۳۰ لاپوشانی غرب زده ها و ساده لوح ها در واردات پنهان فرهنگ ابتذال است

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: سند ۲۰۳۰ لاپوشانی غرب زده ها و ساده لوح ها در واردات پنهان فرهنگ ابتذال است.
حجت الاسلام رضوی مهر

حجت الاسلام  سید جلال رضوی مهر، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، در رابطه با پیامدهای امضای سند 2030 بر فرهنگ ایثار و شهادت، ابراز داشت: یکی از اقسام نفوذ به پیکره جامعه اسلامی واردات واژگان فرهنگ غرب با تزیین و روکش به ظاهر مصلحانه اما در باطن خائنانه است.

وی با بیان اینکه سند 2030 قطعاً ماهیتی دینی ندارد و مخالف دستاوردهای علوم الهی انبیاء و اولیاء است، افزود: تعیین سرنوشت فرهنگی از آن سوی مرزها و برای فرزندانمان بسیار زشت و دور از عقل است.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب با انتقاد از افراد ساده لوح و کسانی که توان تشخیص مسائل را ندارند، اظهار داشت: اجماع عقلا و پژوهشگران اسلامی که فرهنگ ایران اسلامی برایشان اهمیت دارد، مغایرت این سند با فرهنگ ایرانی اسلامی را گوشزد کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: سند 2030 وقیحانه ترین امضایی است که با فشار برخی افراد مخفیانه صورت گرفت و اگر مخالفت صریح مقام معظم رهبری نبود می رفت تا به قانون و نقشه راه و ذخیره علمی برای کادرسازی بر علیه ایران اسلامی بدل شود.

حجت الاسلام رضوی مهر ابراز داشت: سند 2030 لاپوشانی غرب زده ها  و ساده لوح ها در واردات پنهان فرهنگ ابتذال است.

وی در ادامه افزود: سند 2030 بمباران شیمیایی غرب بدون سلاح علیه اهداف و فندانسیون گسترده علوم اسلامی و انسانی است.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: سند 2030 پانزده خرداد نمی شناسد، از نواب سخن نمی گوید، حسین فهمیده تحویل جامعه نخواهد داد و با روحیه دهقان فداکار سازگار نخواهد بود.

وی یاد آور شد: دشمن از دانشگاه اسلامی می هراسد، از نمازگزاری دانش آموزان در مدارس می ترسد و نمی تواند ببیند علم و دین در ایران در حال بالندگی است.

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه در پایان خاطرنشان کرد: بایستی مجلس، دولت و قوه قضاییه جوابگوی صریح مطالبات رهبری و مراجع عظام تقلید و امت اسلامی باشند و بابت این قصور از ملت عذرخواهی کنند./979/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات