۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۰۴۸۳۶
معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان:

انگیزه سازی مهمترین مسأله در اعزام مبلغان است

حجت الاسلام قاضی خانی گفت: متأسفانه انگیزه بسیاری از طلاب در حوزه های علمیه به دلائل مختلف مورد خدشه قرار می گیرد و از جمله این عوامل مسائل مالی و تحصیلی است.
حجت الاسلام قاضی خانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام  علی اصغر قاضی خانی، معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان صبح امروز در مدرسه آخوند با اشاره به اهمیت تبلیغ در جامعه، اظهار داشت: مسأله تبلیغ باید در جامعه به صورت جدی و با برنامه دقیق پیگیری شود.

وی با اشاره به اهمیت تدوین نظام نامه تبلیغی در حوزه علمیه، افزود: مسأله تبلیغ در جامعه باید به صورت جدی ترویج شود و مسأله مهم در این زمینه بُعد حمایتی آن است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: کسانی که طلاب را به مناطق تبلیغی ارسال و اعزام می کنند؛ باید نسبت به مسأله حمایت طلاب مبلغ نیز توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه با بیان این که تبلیغ امری راهگشا برای مشکلات فرهنگی است، گفت: مراجع عظام تقلید و بزرگان باید اهمیت و جایگاه تبلیغ را تبیین کرده و از طلاب حمایت کنند.

حجت الاسلام قاضی خانی افزود: متأسفانه انگیزه بسیاری از طلاب در حوزه های علمیه به دلایل مختلف مورد خدشه قرار می گیرد و از جمله این عوامل مسائل مالی و تحصیلی است.

وی با اشاره به اهمیت انگیزه در میان طلاب برای فعالیت تبلیغی، اظهار داشت: شاهراه مشکل تبلیغ در انگیزه و انگیزه سازی است که باید مرتفع بشود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان در پایان تصریح کرد: در اعزام های جهادی می بینیم که طلاب با وجود همه مشکلات با انگیزه وارد می شوند و این نشان از اهمیت انگیزه در اعزام مبلغان دارد./979/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات