۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۵۰۴۸۷۸
امام جمعه دزفول:

دانشگاه موفق در گرو تربیت دانشجوی انقلابی است

امام جمعه دزفول با اشاره به اینکه در دانشگاه های ما باید گفتمان انقلاب اسلامی حاکم باشد، گفت: تلاش همه جانبه دانشجویان باید در مسیر غلبه گفتمان انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام قاضی، امام جمعه دزفول.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه بسیج کردن جوانان برای یک حرکت و ادامه راه انقلاب اسلامی ظرفیتی بزرگ که نباید از آن غافل شد، اظهار داشت: جوانان نیروی محرک انقلاب و کشور و برای حل مشکلات کشور به آنها احتیاج داریم و امام توانست با آن خصوصیات و استکبارستیزی و روحیه انقلابی که داشت جوانان را به خوبی جذب و همه آنها را به عنوان یاران اصلی انقلاب اسلامی در برابر دشمن و طاغوت قرار دهد.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب در سخنان خود به چنین ظرفیت هایی اشاره و بر عدم غفلت از آنها تذکر می دهند، افزود: از مدت ها پیش هجمه فرهنگی گسترده ای علیه انقلاب اسلامی و به ویژه جوانان با نگارش هزاران کتاب و ساختن فیلم های متعدد و استفاده از فضاهای ماهواره ای و مجازی برای ناکارآمدی جوانان آغاز شده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان گفت: این گفته ها دربردارنده مطالب بسیار مهم و کلیدی از جمله تأکیدات رهبری مبنی بر تلاش همه جانبه دانشجویان برای غلبه گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه ها است؛ از این رو در دانشگاه های ما باید گفتمان انقلاب اسلامی حاکم باشد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه دانشجویان در دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مبارزات علیه طاغوت پیش قراول بودند، اظهار داشت: در ۳۸ سال گذشته نیز دانشجویان نقش خود را به خوبی ایفا کردند و دشمن با آگاهی از این مسأله می خواهد دانشجوی ما را ناکارآمد کند

وی با پرداختن به برخی از محورهای مهم سخنان رهبرمعظم انقلاب در جمع دانشجویان تأکید کرد: دانشجویان باید تلاشی همه جانبه در گفتمان انقلاب اسلامی و هسته های فکری داشته باشند و نقش مهم خود را در عرصه های مهم علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ایفا کرده و مطالبه گر و آتش به اختیار باشند.

امام جمعه دزفول با انتقاد از سند 2030 اظهار داشت: این سند تهدیدی جدی برای استقلال کشور است؛ چرا که استقلال کشور، استقلالی فرهنگی است مگر نه اینکه سند تحول آموزش و پرورش ابلاغ شده است پس چرا سندی را که از مجرای قانونی عبور کرده، اجرا نمی کنند؟

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول در پایان ابراز داشت: اکنون زمان آتش به اختیار است و آنها بدانند که ملت ایران هر گز زیر بار سندی که برای آموزش و پرورش کشورمان در خارج از مرزهای کشور نوشته شده است، نخواهند رفت./9456/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات