۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۵۰۴۹۸۸

راه اندازی دبستان دخترانه اسلامی با نظارت مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز

حجت الاسلام جزایری با اشاره به مجموعه فرهنگی زیر نظر مدرسه امام خامنه ای گفت: مجموعه فرهنگی طلیعه داران ظهور اقدام به راه اندازی دبستان دخترانه اسلامی شهدای رضوان با نظارت حوزه امام خامنه ای کرده است.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

حجت الاسلام سید علی جزایری، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه طلبه های مدرسه پس از اتمام درس ها و آغاز ماه مبارک رمضان از کتابخانه تازه تأسیس حوزه استفاده می کنند، افزود: امتحانات پس از ماه مبارک رمضان و همزمان با سایر مدارس در بازده زمانی ده روزه در تیرماه اخذ خواهد شد و امتحانات ارتقایی از 15 تا 25 مردادماه برگزار و نیمه اول شهریورماه آغاز سال تحصیلی حوزوی خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای با بیان اینکه مجموعه فرهنگی طلیعه داران ظهور وابسته به این مدرسه است، اظهار داشت: این مجموعه در ماه مبارک رمضان 20 شب برنامه مناجات خوانی، قرائت دعا، قرائت مجلسی و تفسیر قرآن کریم را در مسجد آیت الله اشرفی اصفهانی برگزار کرد که با استقبال جوانان، نیروهای انقلابی و خانواده ها مواجه شد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه حسینیه کودک و تعیین فضای اختصاصی برای خانواده ها از دیگر برنامه های جانبی مجموعه فرهنگی طلیعه داران ظهور بود، ابراز داشت: برای دانش آموزان پایه های هفتم تا نهم دبیرستان وابسته به مدرسه نیز در تابستان دوره ای تحت عنوان اندیشه دینی طرح ریزی شده است.

حجت الاسلام جزایری با بیان اینکه مجموعه فرهنگی طلیعه داران ظهور اقدام به راه اندازی دبستان دخترانه اسلامی کرده است، بیان داشت: دبستان دخترانه شهدای رضوان در حال جذب نیرو برای مقاطع پیش دبستانی تا چهارم دبستان است که در خیابان 7 پاداد شرقی، خیابان شهید قائدی قرار دارد.

وی گفت: این مدرسه با هدف تربیت اسلامی و دینی و با نظارت حوزه علمیه امام خامنه ای و طلبه های آن راه اندازی شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز بیان داشت: کارگروه طرح و برنامه مدرسه پس از ماه مبارک رمضان برای تدوین برنامه و بودجه حوزه و مجموعه طلیعه داران ظهور در سال تحصیلی جدید فعالیت های خود را آغاز خواهد کرد./9456/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات