۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۵۰۵۰۸۹
نماینده مردم بیرجند در مجلس:

داعش بازوی اسرائیل و آمریکا است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) تاکنون تیم های زیادی از داعش را منهدم کرده اند، گفت: داعش رحم ندارد و به جنایت های خود ادامه می دهد، این داعش بازوی اسرائیل و آمریکا است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در سخنرانی مراسم شب قدر که در مسجد سیدالشهداء بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: مشکل آمریکا با ما این است که می خواهد استقلال و پیشرفتی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه آمریکا می خواهد در خاورمیانه کشوری قدرتمندتر از اسرائیل وجود نداشته باشد، گفت: آمریکا به هیچ عنوان اخلاق ندارد و لبخندهای آن ها برای فریب است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی ها فکر نکنند ما مخالف روش های دیپلماتیک و مذاکره های عزت مند هستیم، این روش های دیپلماتیک باید صورت بگیرد اما نباید ترس از دشمنان نیز برطرف شود و همواره باید از دشمن ترسید.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری ما امروز در حال جنگ های مختلف اقتصادی و فرهنگی هستیم، در بحث فرهنگی نیز آتش به اختیار هستیم این آتش به اختیار در زمینه های نظامی است.

وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی امروز جدی است و جنگ فرهنگی و اقتصادی وجود دارد، ادامه داد: برخی ها می گویند کمک گرفتن از ائمه اطهار و امام حسین(ع) شرک است و باید تنها از خدا کمک بخواهیم، این حرف ها همان حرف های داعش و وهابیت است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید به دشمن اعتماد کرد و باید همواره نگران بود، کسانی که فکر می کنند با دشمن کنار بیاییم همه چیز درست می شود اشتباه می کنند، دشمن می خواهد حیثیت، علم، دانش، عزت و استقلال ما را بگیرد و هر چه دوست دارند بر سر ما بیاورند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه آمریکا، داعش را به وجود آورده است، اظهار کرد: آن هایی که همواره ادعای حقوق بشر دارند پشتیبان داعش هستند، داعش برای اینکه به حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی حمله کند پول های سعودی دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) تاکنون تیم های زیادی از داعش را منهدم کرده اند، افزود: داعش رحم ندارد و به جنایت های خود ادامه می دهد، این داعش بازوی اسرائیل و آمریکا است./880/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات