۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۰۵۱۰۲
حجت الاسلام اکرمی:

نجات مردم از زورگویی‌ها و مفاسد طاغوت هدف امام خمینی از انقلاب بود

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: امام راحل برای نجات ملت ایران از زورگویی‌ها و مفاسد دستگاه طاغوت، کوتاه کردن دست اجنبی و بیگانگان از کشور و پایداری و استقامت انقلاب اسلامی ایران تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) قیام کرد.
حجت الاسلام سیدرضا اکرمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید رضا اکرمی رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در مراسمی که شامگاه سه شنبه به مناسبت احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با حضور خانواده امام راحل، جمعی از مومنان شب زنده‌دار و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به حادثه تروریستی چهارشنبه اخیر، گفت: ملت شریف ایران همواره باید خود را برای ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان آماده و مهیا کنند و با توکل به خدا و تمسک به آیات قرآن از هیچ دشمنی نترسند و آگاه باشند که برای مملکت ما هزار دوست کم و حتی یک دشمن هم، زیاد است.

وی در ادامه عنوان کرد: بدون شک اگر رشادت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان(عج) و تلاش‌های بی‌وقفه وزارت اطلاعات و سایر دستگاه‌های امنیتی کشور نبود، قطعاً این عملیات تروریستی سبب شهادت و جراحات جمع بیشتری از هم‌وطنان و عزیزان ما می‌شد.

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اهداف امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی ایران گفت: امام راحل برای  نجات ملت ایران از زورگویی‌ها و مفاسد دستگاه طاغوت، کوتاه کردن دست اجنبی و بیگانگان از کشور و پایداری و استقامت انقلاب اسلامی ایران تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) قیام کرد.

وی در ادامه افزود: امام خمینی(ره) با توکل به خداوند متعال و مجاهدت‌های مردم انقلابی، در نابودی طاغوت و دور شدن دست بیگانگان از کشور توفیق یافت ولی هدف سوم که حفظ انقلاب اسلامی ایران تا ظهور حضرت مهدی(عج) است، پس از امام راحل بر عهده مردم است که آن را حفظ و به حکومت امام زمان(عج) متصل کنند.

حجت الاسلام اکرمی همچنین ابراز داشت: در مناجات شب‌های قدر افزون بر توبه و استغفار به درگاه خداوند متعال دعا کنیم آبرو، شرف و اقتدار نظام اسلامی در برابر بیگانگان و دشمنان کشور حفظ شده و مشکلات مردم از طریق تجهیزات داخلی رفع شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شب قدر شبی است که در آن تقدیر یک ساله انسان‌ها رقم می‌خورد و زمان مغتنمی برای بازگشت از گناهان و خطاهای گذشته است./202/966/ب1

ارسال نظرات