۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۵۰۵۱۸۹
امام جمعه نورآباد:

سند ۲۰۳۰ عاملی برای ضربه زدن به استقلال کشور بود

امام جمعه نورآباد سند ۲۰۳۰ را عاملی برای ضربه زدن به استقلال کشور عنوان کرد و گفت: مبارزات امام راحل و تحمل سختی مردم در دوران جنگ برای حفظ استقلال کشور بود و امروز مسؤولان در حفظ این استقلال مسؤول هستند.
امام جمعه نورآباد

حجت الاسلام سیدجعفر هاشمی نژاد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی را استقلال خواند و بیان داشت: مبارزات امام راحل و به پشتیبانی مردم برای رسیدن به استقلال سیاسی و فرهنگی بود.

وی با اشاره به حاکمیت مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: اصل این نظام بر اساس اسلام ناب و اهل بیت(ع) بنا نهاده شده است.

امام جمعه نورآباد با یادآوری به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب از ابتدا با راه اندازی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در پی بودند که به نظام و جمهوری اسلامی ضربه بزنند، عنوان داشت: سند 2030 نیز از جمله این اهداف بوده و می خواهند به اصل این نظام ضربه بزنند.

وی با اشاره به اینکه عده ای در یونسکو که تحت نفوذ نظام صهیونیست است، می خواهند برای کشوری تصمیم گیری کنند و در استقلال فرهنگی ورود پیدا کنند و به نظام آموزشی ضربه بزنند، خاطرنشان کرد: در این راستا مسؤولان باید توجه بیشتری داشته و هوشیار باشند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب در راستای وجود اختلال در دستگاه های فرهنگی عنوان کرد: در سالهای اخیر مشاهده می شود که مسائل فرهنگی رها شده است.

وی با بیان اینکه وزرای فرنگی از سیاسی ترین وزرا هستند، اظهار داشت: آنها وزرایی پرحاشیه بوده و همین مسائل موجب شده است که مسائل فرهنگی رها شده و آسیب پذیر باشند.

امام جمعه نورآباد با یادآوری به اینکه در جریان انتخابات اخیر از مراکز و وزارت خانه های فرهنگی سوء استفاده شده است، بیان کرد: در این زمینه سند 2030 بین آموزش و پرورش و دانش آموزان بر خلاف واقعیتها تبیین شد و با جو سازی از سوی عده ای، آنها از این سند دفاع کردند در صورتی که به ضرر سیستم آموزشی بود./۹۴۵۹/۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات