۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۵۰۵۲۷۳
در جهت ترویج سبک زندگی قرآنی صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه «همنشین با ماه» در مدرسه علمیه حضرت زهرا بروجن

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) بروجن گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان، نمایشگاه «همنشین با ماه» از سوی طلاب خواهر این مدرسه با غرفه های مختلف در جهت ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در مرکز شهرستان دایر شد.
افتتاح نمایشگاه «همنشین با ماه»

فاطمه صفری، مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) بروجن، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به ماه مبارک رمضان، این ماه را بهار قرآن دانست و افزود: باید بکوشیم از فرصتهای این ماه مبارک در راستای نشر معارف ناب اسلام در بین عموم مردم نهایت استفاده را بکنیم.

وی با اشاره به رسالت تبلیغی طلاب خواهر در این ماه تصریح کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان فعالیت تبلیغی طلاب خواهر شهرستان بروجن در راستای ترویج سبک زندگی قرآنی در بین عموم مردم به ویژه بانوان رنگ و روی دیگری به خود گرفت تا جایی که نبض همه فعالیتهای دینی شهرستان در امور بانوان بر دوش طلاب خواهر این شهرستان است.

صفری با تشریح مهمترین فعالیتهای تبلیغی طلاب خواهر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) بروجن در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان، نمایشگاه «همنشین با ماه» از سوی طلاب خواهر این مدرسه با غرفه های مختلف در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در مرکز شهرستان دایر شد که فعالیتهای تبلیغی طلاب نیز به سمت این نمایشگاه سوق داده شد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) بروجن با تأکید بر اینکه نمایشگاه «همنشین با ماه» در راستای آموزش امور قرآنی و تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در راستای نشر معارف ناب مهدوی و علوی در شهرستان دایر شده است، افزود: فرهنگ قرآن و تفسیر قرآنی باید در جامعه نهادینه و مردم بیش از پیش با کتاب گرانقدر نهج البلاغه آشنا شوند تا رهنمودهای امیر مؤمنان(ع) را در زندگی خود به کار بندند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در این نمایشگاه افزون بر ارائه محصولات فرهنگی و مذهبی کلاسهایی در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی با مبانی قرآن و نهج البلاغه برگزار می شود، ابراز کرد: اگر عموم مردم زندگی خود را بر اساس دستورات قرآن و همچنین سبک زندگی علوی برنامه ریزی کنند، به یقین دیگر مشکلی نخواهند داشت؛ به همین دلیل آشنایی با قرآن و نهج البلاغه در رأس برنامه های این نمایشگاه قرار گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه همه امور دینی بانوان از سوی طلاب خواهر پاسخ داده می شود، ابراز کرد: پاسخ گویی به شیهات دینی، مشاوره، احکام، نشستهای دینی، پرسش و پاسخ با جوانان در این نمایشگاه همه روزه از سوی طلاب خواهر و کارشناسان دینی پاسخ داده می شود که به لطف الهی مورد استقبال خوب عموم هم قرار گرفته است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) بروجن در پایان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: در این نمایشگاه غرفه اقتصاد مقاومتی با محوریت تولیدات داخلی طلاب خواهر شهرستان جهت استفاده عموم در نظر گرفته شده است./302/9457/ب1

ارسال نظرات