۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۰۵۲۹۸
امام جمعه موقت اهواز در پیامی به پویش حمایت از مبلغان دینی:

مبلغان از تبلیغ در فضای مجازی غفلت نکنند

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه فضای امروزی جامعه با سال های گذشته بسیار متفاوت است، گفت: ابزارها و تکنولوژی های روز مورد استفاده مبلغان قرار گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،  درباره پویش حمایت از مبلغان دینی  اظهار داشت: تبلیغ مهمترین رسالت پیامبران الهی است و مبلغان آنچه از قرآن مجید، سنت نبوی و عترت اهل بیت(ع) آموخته اند باید به مردم برسانند و چنین رسالت بسیار سنگینی بر دوش مبلغان وجود دارد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه انگیزه ها، محتوا و روش های تبلیغ بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: فضای امروزی جامعه با سال های گذشته بسیار متفاوت است؛ امروزه فضای مجازی عرصه ای بسیار مهم برای تبلیغ است که مخاطبان بسیار زیادی دارد و کمترین غفلت از آن و بی توجهی به مخاطبان، کم نفوذی فعالیت های تبلیغی را در پی خواهد داشت.

خطیب نمازجمعه اهواز ابراز داشت: تبلیغ در گذشته تنها چهره به چهره بود اما اکنون افزون بر استفاده از آن، ابزارها و تکنولوژی های روز مورد استفاده مبلغان قرار می گیرد که نباید مورد غفلت قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده گفت: مهمترین اصل که باید یک مبلغ داشته باشد، این است که نباید خود را هدایت یافته و نجات یافته ببیند و دیگران را اهل گمراه و ضلالت بداند و برادری، انس با مخاطبان به ویژه جوانان و نسل های آینده تأثیرگذار را باید مورد توجه قرار گیرد./۹۴۵۶/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات