۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۰۵۴۰۰
مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران خبر داد؛

شرکت ۴۰۰ طلبه از سراسر کشور در دوره علمی آموزشی تابستانی شهر بابل

مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران با اشاره به شرکت ۴۰۰ طلبه از سراسر کشور در دوره علمی و آموزشی تابستانی در بابل، گفت: طلاب ۱۱۱ مدرسه علمیه از ۲۴ استان کشور در این دوره آموزشی حضور دارند.
هشتمین دوره تابستانی طلاب بابل هشتمین دوره تابستانی طلاب بابل هشتمین دوره تابستانی طلاب بابل هشتمین دوره تابستانی طلاب بابل هشتمین دوره تابستانی طلاب بابل هشتمین دوره تابستانی طلاب بابل طلاب هشتمین دوره تابستانی طلاب بابل هشتمین دوره تابستانی طلاب بابل هشتمین دوره تابستانی طلاب بابل هشتمین دوره تابستانی طلاب بابل هشتمین دوره تابستانی طلاب بابل هشتمین دوره تابستانی هشتمین دوره تابستانی طلاب بابل هشتمین دوره تابستانی طلاب بابل هشتمین دوره تابستانی طلاب بابل هشتمین دوره تابستانی طلاب بابل هشتمین دوره تابستانی طلاب بابل هشتمین دوره تابستانی طلاب بابل

حجت الاسلام هادی قنبری، مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با اشاره به برگزاری دوره تابستانی علمی و آموزشی تابستانی در این مدرسه، گفت: به میزبانی مرکز مدیریت حوزه علمیه شهرستان بابل و مجموعه تلاش مسؤولان مدرسه علمیه فیضیه مازندران هشتمین دوره تابستانی طلاب با شرکت نزدیک به 400 طلبه از سراسر کشور در این مدرسه علمیه در حال برگزاری است.

وی افزود: این طلاب از  111 مدرسه علمیه 24 استان کشور در این دوره آموزشی و علمی شرکت کردند.

مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران با بیان این مطلب که این طلاب از 84 شهر از سراسر کشور در این دوره شرکت داشتند، تصریح کرد: این دوره آموزشی با دو عنوان ارتقایی و تکمیل نواقص برای طلاب پایه دوم تا پایه دهم اجرا می شود.

وی ادامه داد: مباحث تدریس و آموزش را در هشتمین دوره علمی و آموزشی تابستانی مدرسه علمیه فیضیه مازندران، 19 استاد حوزه علمیه شهرستان بابل بر عهده دارند.

حجت الاسلام قنبری این دوره را به مدت 54  روز بیان کرد و گفت: عناوین دروس ارائه شده در این دوره شامل ادبیات عرب، فقه و اصول، فلسفه و کلام می باشد که به عنوان دروس مهم و پایه ای برای طلاب شناخته می شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های جانبی در هشتمین دوره علمی و آموزشی تابستانی شهرستان بابل، اظهار داشت: یکی از نقاط قوت و برجسته در این دوره آموزشی استفاده از اساتید نخبه و دارای اعتبار ممتاز پژوهشی در زمینه مقاله نویسی، روش تحقیق و حوزه پژوهش برای افزایش اعتبار علمی و به ویژه در حوزه پایان نامه نویسی است.

مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران افزود: ایجاد فضایی مفرح برای طلاب با برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از  جمله مسابقه فوتسال، والیبال و کارگاه آموزش خط از دیگر برنامه های در حال اجرا در این دوره است.

وی به برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت در این دوره پرداخت و خاطرنشان کرد: یکی از برجستگی های هشتمین دوره علمی آموزشی تابستانی طلاب در بابل، توجه به مسائلی نظیر ولایت فقیه و تبیین آن از نظر فقهی در بین طلاب، تحلیل مسائل سیاسی روز و نیز ارائه مباحث در حوزه رسائل است.

حجت الاسلام قنبری ادامه داد: در این دوره از اساتید حوزه مشاوره در مباحث گوناگون به ویژه مباحث اخلاقی و درسی برای طلاب در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ این دوره علمی و آموزشی در نخستین سالگرد ارتحال عالم فقید آیت الله محمد فاضل، تولیت مدرسه علمیه فیضیه مازندران به نام آن عالم مجاهد نام گذاری گردید./1313/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات