۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۰۵۶۲۶
امام جمعه کرمان:

توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب وظیفه ای همگانی است

امام جمعه کرمان با اشاره به اهمیت مسأله ولایتمداری، گفت: همه کسانی که در این کشور مسؤولیتی دارند باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه ویژه ای داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام و لمسلمین سید یحیی جعفری، امام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه این شهر، در مصای امام علی(ع) ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی(ع)، با اشاره به سخنی از ایشان، اظهار کرد: اگر عقل انسان درست باشد زندگی همواره با خوشبختی و سربلندی است، و اگر عقل درست کار نکند زندگی نابود می شود.

وی بیان کرد: هیچ میراثی همانند ادب نیست، انسان اگر می خواهد به کمال و فضیلت برسد باید از کارهای زشت دوری کند و ادب را سر لوحه کارهای خویش قرار دهد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه کمک گرفتن از عقل و مشورت کردن در کارها با دیگران سبب موفقیت انسان می شود، تصریح کرد: استخاره آخرین مرحله ای است که انسان به نتیجه نهایی خود نرسد.

وی با اشاره به روز تأسیس جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، عنوان کرد: جهاد سازندگی منشأ خیر و برکت بوده است، سنگر سازان بی سنگر در زمان جنگ فداکاری های فراوان در میدان نبرد داشته اند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به سند ۲۰۳۰، مطرح کرد: پرونده این سند به طور کلی بسته شده است، و همه کسانی که در این کشور مسولیتی دارند باید به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه کرمان در پایان گفت: یکی از مسائلی که بسیار اهمیت دارد توجه به محیط زیست است، همه ما وظیفه داریم که از محیط زیست حفاظت کنیم./۹۷۲/۲۰۱/ب2

ارسال نظرات