۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۵۰۵۶۳۰
امام جمعه بیرجند:

نماد مقاومت صورت آمریکا را به خاک مالیده است

امام جمعه بیرجند به روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس نماد وحدت مسلمانان است و دشمنان نیز از این نماد می‌ترسند، نماد مقاومت صورت آمریکا را به خاک مالیده است.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: شب‌های قدر، شب نزول قرآن است که در آن امورات یک ساله انسان مقدر می‌شود، شب قدر بهتر از یک عمر است.

وی گفت: باید قدر این شب‌ها را بدانیم و بهترین بهره را ببریم، این شب، شب رحمت الهی و آمرزش گناهان است و در این  شب‌ها تلاش کنیم از مقربان الهی باشیم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در جامعه اسلامی دو دستگی و دو قطبی بودن معنا ندارد، افزود:‌ نباید به همدیگر تهمت و افترا بزنیم بلکه باید کنار یکدیگر باشیم تا دشمنان از این وحدت مسلمانان بترسد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی تصریح کرد: کسانی که با ولایت و پشتیبان ولایت فقیه هستند و متدینان باید همیشه در صحنه حاضر باشند و برای ناامید کردن دشمن باید همواره در صحنه آماده باشیم.

وی به روز قدس اشاره کرد و ادامه داد: روز قدس نماد وحدت مسلمانان است و دشمنان نیز از این نماد می‌ترسند، نماد مقاومت صورت آمریکا را به خاک مالیده است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و آغاز هفته قوه قضاییه، خاطرنشان کرد: انتظار مردم از دستگاه قضایی برخورد انقلابی با هرگونه فساد است و این برخورد انقلابی سرلوحه کار قرار بگیرد.

روز جهادکشاورزی، روز بیابان‌زدایی، درگذشت دکتر شریعتی و دکتر مصطفی چمران، آغاز هفته صرفه‌جویی در مصرف آب و روز شورای عالی از دیگر مناسبت‌های هفته بود که امام جمعه بیرجند به آن‌ها اشاره کرد./880/۲۰۱/ب2

ارسال نظرات