۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۵۰۵۶۵۱
نماینده ولی فقیه در قزوین:

روز قدس روز عزت، قدرت نمایی و انسجام تمام مسلمانان جهان است

حجت الاسلام والمسلین عابدینی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس، گفت: روز قدس روز عزت، قدرت نمایی و انسجام تمام مسلمانان جهان است که در برابر استکبار قیام کرده‌اند.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی(ص) این شهر برگزار شد، ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و نظم در امور با اشاره به توجه به قرآن در ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان بهترین ایام برای انس با قرآن کریم است تا با تلاوت ترجمه، تفسیر و تدبر در آیات الهی خود را به معبود نزدیک کرده و از ثواب آن برخوردار شویم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت شب قدر، افزود: شب قدر تنها زمان نزول قرآن نیست بلکه زمان نزول امیرمؤمنان(ع) است، اگر شب قدر را درک نکنیم برکت از زندگی ما رخت می‌بندد و قادر به گره گشایی از مشکلات و معضلات نخواهیم بود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس روز عزت، قدرت نمایی و انسجام تمام مسلمانان جهان است که در برابر استکبار قیام کرده‌اند، از این رو روز جهانی قدس یک نگاه فرامرزی برای مقابله با ظلم و ستم است.

وی در ادامه اضافه کرد: در روز جهانی قدس باید همه انسان‌های آزاده جهان با قدرت ایمان به پاخیزند و بر ضد صهیونیست‌ها متجاوزان تروریست‌ها و ستمگران عالم فریاد بکشند و روشنگری کنند باید در روز جهانی قدس چشم انداز جهانیان را برای ظهور امان زمان ترسیم و آنها را برای حضور حضرت آماده کرد.

خطیب جمعه قزوین در ادامه با اشاره به لغو سند 2030، ابراز کرد: خوشبختانه با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و تذکر جدی ایشان درباره مشکلات قرارداد 2030 و انعکاس آن در خطبه‌های نماز جمعه شاهد لغو این سند هستیم، امیدواریم که دیگر شاهد این نوع برنامه‌ها در کشور نباشیم.

وی در ادامه حفظ وحدت را بر مدار ولایت فقیه ضروری دانست و تأکید کرد: در شرایط کنونی جامعه، ما وظیفه داریم از مظلومان عالم حمایت کرده و وحدت خود را با محور ولایت فقیه حفظ کنیم و با شرکت در امور مذهبی خود را عابد نشان داده و در عمل به احکام دینی پایبند باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه با اشاره به شهادت حضرت علی(ع)، تصریح کرد: امام علی(ع) برای پیاده کردن عدالت، تقوا، ایمان و امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید و امروز ما وظیفه داریم با تبعیت از ولایت فقیه در مسیر مولایمان گام برداریم.

وی در پایان گفت: امروز ما می‌خواهیم با امام برحق خود حضرت علی بن ابیطالب(ع) بیعت کرده و متعهد شویم تا زنده هستیم حق را بشناسیم و از آن دفاع کنیم و حامی و پشتیبان مظلومان و ستمدیدگان جهان باشیم./873/۲۰۱/ب2








 

ارسال نظرات