۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۰۵۶۶۵
ماموستا فائق رستمی:

شیعه و سنی فریب توطئه‌های دشمن را نخورند

نماینده کردستان در خبرگان رهبری با بیان این که دشمن در کمین است تا در میان مذاهب اسلامی تفرقه‌اندازی کند، اظهار داشت: شیعه و سنی باید هوشیار باشند تا فریب توطئه‌های دشمن را نخورند.
ماموستا فائق رستمی

ماموستا فائق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جلسه‌ای که رهبر معظم انقلاب با مسؤولان و کارگزاران نظام داشته‌اند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این جلسه نکاتی به مسؤولان کشور بیان فرمودند که عمل به آن دستورات برای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران ضروری است.

وی با تأکید بر عواقب ایجاد دو دستگی در میان ملت بزرگ ایران، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به شدت مخالف ایجاد دو دستگی در میان مردم کشور است چرا که در سال‌های 59 و 88  خسارت‌های فراوانی متحمل شدیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران با جمهوری اسلامی ایران همراه هستند و دسته‌ مخالف با جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد که بخواهیم این گروه را از موافقان نظام جدا کنیم چرا که ملت بزرگ ایران همه باهم یک دل و همراه با نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

این عضو خبرگان رهبری، وجود وحدت میان مردم را ضروری ارزیابی و ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب همواره تأکید کرده‌اند تا وحدت و یک‌پارچگی مردم حفظ شود. دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند با از بین بردن وحدت مردم، ایران را دچار سرنوشتی همچون ممالک گرفتار در بحران بکنند.

ماموستا رستمی با بیان این که دشمن در کمین است تا در میان مذاهب اسلامی تفرقه‌اندازی کند، اظهار داشت: مسلمانان شیعه و سنی باید هوشیار باشند تا فریب توطئه‌های دشمن را نخورند.

وی با اشاره به محتوای سند 2030 گفت: روح این سند با دستورات اسلام تعارض داشت که خوشبختانه با پیگیری‌های رهبر معظم انقلاب سند 2030 به طور کلی ملغی شد.

نماینده مردم کرستان در خبرگان، با اشاره به حمایت‌های فراوان آمریکا از داعش، خاطرنشان کرد: نبرد آمریکا با داعش به خاطر به وجود نیامدن داعش بدون کنترل است. آمریکا با آن که در ظاهر با داعش مبارزه می‌کند اما در حقیقت دوست دارد داعش کنترل شده باقی بماند تا بتواند سیاست‌های خود را در منطقه عملی سازد.

وی با بیان این که آمریکا با ایجاد ناامنی در منطقه در صدد نفوذ به ایران است، تأکید کرد: آمریکا دشمنی دیرینه‌ای با نظام جمهوری اسلامی ایران دارد، از این رو می‌کوشد تا با ایجاد ناامنی در منطقه به جمهوری اسلامی ایران نفوذ کرده و مانع پیشرفت آن شود./878/ ۳۰۲/ص

اکتای بهمنی
ارسال نظرات