۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۵۰۵۷۲۴
حجت الاسلام والمسلمین کازرونی:

برای رسیدن به اهداف خود نباید حق دیگران را ضایع کنیم

نماینده مردم البرز در خبرگان با بیان اینکه رسیدن به حق نباید از راه های نادرست و حرام باشد، گفت: مسلمانان نباید برای رسیدن به اهداف خود حق کسی را ضایع یا باطلی را به حق تبدیل کنند.
حجت الاسلام والمسلمین کازرونی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محسن کازرونی نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری سحرگاه امروز در برنامه کوی محبت که از شبکه دوم سیما پخش شد، با اشاره به سیره امام علی(ع) گفت: امیرمؤمنان کسی نبودند که از ظلم برای پیروزی استفاده کنند.

وی افزود: مسلمانان نباید برای نصرت و پیروزی خود و رسیدن به اهداف حق کسی را ضایع کنند، اگر کسی باطلی را حق کند و باطلی را به حق تبدیل کند یقینا حرام است، رسیدن به حق نباید از راه های نادرست و حرام باشد.

عضو هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان این که رشوه دادن خلاف شرع و قانون است، اظهار داشت: نباید محبت و دوستی را پوششی برای خلافکاری ها قرار داد، مسؤولان به ویژه در دستگاه قضایی باید بسیار مراقب باشند چون ممکن است هدیه ها و دوستی ها در قدم اول منفی نباشد اما نتیجه را به گونه ای دیگر رقم بزند.

وی ادامه داد: رشوه ای که آتش سوزان جهنم است جایی محسوب می شود که انسان حق را باطل کند و باطل را حق جلوه دهد، در غیر این امور اگر خلاف قانون نظام جمهوری اسلامی باشد نادرست است چون رعایت قانون لازم بوده و جزو مسائل حتمی است.

حجت الاسلام والمسلمین کازرونی ابراز داشت: علی(ع) فرمود دنیای شما پست تر از برگ در دهان ملخی است که آن را می خورد، این نگاه امیرمؤمنان به دنیا است، حضرت فرمود «علی با لذت های فانی دنیوی کاری ندارد».

وی عنوان کرد: مولای متقیان تأکید می فرماید انسان از لغزش ها باید به خداوند متعال پناه ببرد، وظیفه ما این است که به سیره و الگوی اهل بیت(ع) اقتدا کنیم و آنان را سرمشق خود قرار دهیم، دستورات این بزرگواران باید در زندگی به عنوان اصول رعایت شود.

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: هرکس در مسیر زندگی خود باید مراقبت داشته باشد و علی(ع) که پرچم هدایت هستند را الگوی زندگی خود قرار دهد، خدا را شاکر نعمت محبت علی بن ابی طالب(ع) هستیم و باید دعا کنیم که این محبت در نسل و فرزندان ما باقی باشد./1323/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات