۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۰۵۷۴۶
امام جمعه برازجان:

هشدار رهبر انقلاب ناصحانه، عبرت آموز و کم نظیر است

امام جمعه برازجان یکی از مهمترین بخش های سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام را هشدار به رییس جمهور منتخب از مبتلا شدن به سرنوشت برخی افراد عنوان کرد و گفت: این هشدار ناصحانه و عبرت آموز از سوی رهبر معظم انقلاب کم نظیر است.
حجت السلام مصلح امام جمعه برازجان

حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر در تحلیل بیانات مقام معظم رهبری در دیدار کارگزاران نظام و اشاره ایشان به سند2030 گفت: اقدام شورای عالی انقلاب فرهنگی بر لغو سند 2030 نشان داد که بر خلاف آنچه القا می شد که نظرات مقام معظم رهبری مبنی بر گزارشات غلط است، استدلال رهبر انقلاب بی نظیر و کاملا مطابق منافع و مصالح ملی است آنگونه که خود معظم له در دیدر با کارگزاران نظام فرمودند همه چیز در نظام بایستی مطابق با مصلحت و منفعت ملی باشد.

امام جمعه برازجان معیار و سنجش منفعت ملی را اسلام، پیشنیه تاریخی و تمدنی و انقلابی بودن را عنوان کرد و اظهار داشت: افتخار همه ما باید اسلامی، ایرانی و انقلابی بودن باشد و هر برنامه ای با این سه محور اساسی در تضاد و تراحم باشد محکوم به شکست است و نشانی از نفوذ و انحراف دارد و همگان بایستی با آن مقابله کنند.

وی یکی از مهمترین بخش های سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام را هشدار به رییس جمهور منتخب از مبتلا شدن به سرنوشت برخی افراد عنوان کرد و ابراز داشت: این هشدار ناصحانه و عبرت آموز از سوی رهبر معظم انقلاب کم نظیر است.

حجت الاسلام مصلح ادامه داد: رهبر انقلاب دو قطبی کشور و دو دستگی مردم را تجربه ای خطرناک دانستند و فرمودند در سال 59 رییس جمهور وقت جامعه را دو قطبی و مردم را دو دسته موافق و مخالف تقسیم کرد که نباید این تجربه تکرار شود.

امام جمعه برازجان با اشاره به بخشی از سخنان رهبر انقلاب که فرمودند برخی افراد با تفسیرهای غلط به دنبال تقسیم کردن مردم هستند و اظهار داشت: به فرموده رهبر انقلاب نباید با بگو مگوها و تقسیم کردن مردم کار بزرگ ملت در انتخابات را خراب و ضایع کرد./833/۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات