۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۵۰۵۸۸۴

توجه معاونت امور طلاب حوزه خوزستان به ورزش طلاب

حجت الاسلام کیانی با اشاره به توصیه های رهبری درباره وادار کردن طلبه ها به ورزش، گفت: معاون امور طلاب حوزه های خوزستان در جهت برنامه های نشاط آور مرتبط با سلامت جسمانی برنامه های ورزشی برای طلاب در نظر گرفته است.
حوزه

حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب حوزه های علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره ورزش برای جوانان به ویژه طلاب اظهار داشت: رهبری در یکی از دیدارها با اعضای شورای عالی حوزه، خطاب به اعضا می گویند که طلبه ها را به ورزش کردن وادار کنید.

معاون امور طلاب حوزه های علمیه خوزستان گفت: رهبر معظم انقلاب ورزش را ضرورت بیان می کنند؛ از این رو معاونت امور طلاب حوزه های خوزستان برنامه های نشاط آور مرتبط با سلامت جسمانی را با توجه به فرمایشات شان در زمینه فعالیت های ورزشی برای طلاب مدنظر قرار داده است.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: تصمیم گرفتیم تا در بحث ورزش شنا که از اهمیت فراوانی در اسلام برخوردار است تعدادی کارت استخر تهیه و در اختیار طلبه ها قرار دهیم.

حجت الاسلام کیانی ابراز داشت: کارت های تهیه شده استخر ده جلسه ای با یارانه تخصیص داده شده از طرف معاونت امور طلاب و دانش آموختگان در میان طلبه ها توزیع شد.

وی عنوان کرد: صد عدد کارت در میان طلبه ها توزیع شد و استقبال از این طرح به حدی بود که ما تصور آن را نداشتیم.

معاون امور طلاب حوزه های علمیه خوزستان با بیان اینکه مرحله اول توزیع کارت های استخر در میان طلبه ها به پایان رسید، افزود: مرحله دوم پس از ماه مبارک رمضان انجام شد و در این ماه با توجه به روزه داری و فرجه امتحانات فعالیت های قابل توجهی صورت نگرفت./303/9456/ب1

ارسال نظرات