۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۵۰۶۰۲۴
امام جمعه تبریز تأکید کرد؛

لزوم توجه به مسائل فرهنگی مددجویان بهزیستی

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب و نبرد نرم دشمن با نظام اسلامی، گفت: در کنار حمایت مالی، توجه به مسائل فرهنگی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد لازم است.
حجت الاسلم والمسلمین  آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌ هاشم امروز در دیدار با مدیر کل، اعضای شورای معاونان و جمعی از کارکنان بهزیستی با اشاره به حکم انتصاب خود از سوی رهبر انقلاب، اظهار داشت: در حکم اینجانب همراهی و کمک به نیازمندان و ضعفا مورد تأکید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بهزیستی به عنوان یک پایگاه حمایتی از نیازمندان، بسیار با ارزش و کار در آن امر خداپسندانه است، ابراز داشت: برای کمک و حمایت از مستضعفان نیازمند ورود خیران جهت پشتیبانی از سازمان بهزیستی و کمیته امداد هستیم تا رسیدگی به وضعیت مددجویان بیش از گذشته بهتر و سامان بیشتری یابد.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: اکنون که بهزیستی به طور مستقل فعالیت می‌کند، رسیدگی به وضع مددجویان بهتر شده است، در هر جایی لازم باشد با کمال افتخار آماده یاری و کمک به بهزیستی و کمیته امداد جهت رسیدگی به ضعفا و فقرا هستم.

وی کارهای خداپسندانه مانند آزادی زندانیان، رسیدگی به ایتام و تهیه جهیزیه برای دختران بی‌سرپرست و فعالیت فرهنگی میان فقرا را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: فعالیت فرهنگی نباید در کنار حمایت مالی مورد غفلت قرار گیرد، دشمن امروز عرصه فرهنگ را میدان نبرد با نظام اسلامی قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه دشمن از تهاجم نظامی مأیوس گشته و آن را پر هزینه می داند، گفت: از این رو دشمن استراتژی برخورد خود با نظام اسلامی را تغییر داده و وارد فاز نرم مقابله با ایران شده است، تهدید نرم به جهت نامشخص بودن دوست و دشمن در آن بسیار دشوراتر از نبرد نظامی است.

وی فرهنگ غرب بدون جنگ و تهدید وارد منازل شده است، تشریح کرد: نفوذ فرهنگی بسیار پیچیده‌تر از جنگ نظامی است، ترویج فرهنگ قرآنی و انس با این کتاب شریف راه کار مقابله با این تهاجمات فرهنگی است، همین قرآن بود که حماسه دفاع مقدس و جنگ 33 روزه لبنان علیه رژیم صهیونیستی را خلق کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر انس و فهم معارف قرآنی از سوی مسؤولان و عمل به آنها، خاطرنشان کرد: حضور رهبر انقلاب در مراسم چند ساعته انس با قرآن باید ما را متوجه اهمیت این کتاب شریف بکند، انقلاب زمینه آشتی جوانان با مساجد و قرآن را فراهم کرد، در شب‌های قدر به هر مسجدی رفتیم حضور جوانان برجسته بود./854/202/ب2

ارسال نظرات