۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۵۰۶۰۴۴
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران:

بی‌برنامگی شورای معارف سیما و کم‌توجهی به مسجد جمکران

روابط عمومی مسجد مقدس جمکران با اشاره به حضور صدها هزارنفری عاشقان امام زمان(عج) در مراسم شب‌های احیای مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: بی‌مهری شورای معارف سیما مربوط به مراسم امسال نبوده و در سال‌های گذشته نیز متأسفانه همین رویه اتخاذشده بود که جای سؤال دارد.
مسجد جمکران لیالی قدر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی  زاده با اشاره به حضور صدها هزارنفری عاشقان امام زمان(عج) در مراسم شب‌های احیای مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: علی‌رغم ارتباط مفصل روابط عمومی مسجد مقدس جمکران با شورای معارف سیما و استقبال صدها هزارنفری از مراسم شب‌های قدر در مسجد مقدس جمکران و پیگیری بی‌شمار مخاطبان این پایگاه عظیم تشیع جهت مشاهده زنده برنامه‌ها از شبکه‌های سراسری، متأسفانه باوجود پیگیری‌های فراوان برنامه‌هایی که با استانداردهای رسانه‌ای برای شب‌های احیا تدارک دیده‌شده بود، این برنامه‌ها مورد بی‌مهری شورای معارف سیما قرار گرفت.

وی ادامه داد: این در حالی است که ارزش رسانه‌ای برخی از برنامه‌های شب‌های قدر از شبکه‌های سیما پخش شد به‌مراتب بسیار پایین‌تر از برنامه‌های مسجد مقدس جمکران بود .

وی در پایان خاطرنشان کرد: این بی‌مهری شورای معارف سیما مربوط به مراسم امسال نبوده و در سال‌های گذشته نیز متأسفانه همین رویه اتخاذشده بود که جای سؤال دارد.

گفتنی است گزارش مختصر تصویری از لیالی قدر مسجد مقدس جمکران از نگاه لنز دوربین در ادامه قرار داده شده است/837/د۱۰۲/ج

 

 

 

 

 

ارسال نظرات