۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۰
کد خبر: ۵۰۶۰۷۸
حجت الاسلام حشمتی:

بیش از ۴ هزار نفر در نوبت بیمه فعالان قرآنی

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه در پایان سال ۹۵ بیمه تعداد ۲۰۰۰ نفر دیگر در دستور کار قرار گرفت، گفت: ۴ هزار و ۵۰۰ نفر دیگر در نوبت هستند و امیدواریم طبق قول مساعد وزیر ‌ارشاد ‌این مهم محقق شود.
حجت الاسلام محمدرضا حشمتی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اجرای طرح بیمه فعالان قرآنی گفت: تا کنون 3500 نفر از فعالان قرآنی تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه در پایان سال 95 بیمه تعداد 2000 نفر دیگر در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: مراحل اداری بیمه این افراد در حال انجام است و امیدواریم به زودی این تعداد نیز بیمه شوند.

حجت الاسلام حشمتی با بیان اینکه تعداد دیگری در نوبت بیمه فعالان قرآنی هستند که در صورت تامین اعتبار کارهایشان انجام می شود، اظهار کرد: در صورت تخصیص بودجه ای در این حوزه افراد باقی مانده نیز بیمه می شوند.

معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد با اشاره به بیمه تکمیلی فعالان قرآنی تصریح کرد: با توجه به درخواست افراد بیمه تکمیلی نیز تعلق خواهد گرفت هر چند تعدادی نیز از فعالان قرآنی نیز بیمه تکمیلی شده اند.

این در حالی است که حجت الاسلام حشمتی اسفند سال گذشته گفته بود 3 هزار و 500 نفر از قرآنیان در صندوق حمایت از هنرمندان بیمه شده اند و 6 هزار و 500 نفر دیگر در نوبت هستند. امسال  2 میلیارد و 700 میلیون تومان بابت بیمه فعالان قرآنی دریافت کردیم و توانستیم 2 هزار نفر از فعالان قرآنی را بیمه کنیم و 4 هزار و 500 نفر دیگر در نوبت هستند و امیدواریم طبق قول مساعد وزیر ‌ارشاد ‌این مهم در سال آینده محقق شود./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات