۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۵۰۶۱۱۹
معاون فرهنگی اوقاف لرستان مطرح کرد؛

برگزاری طرح وقف قرآن کریم در لرستان

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری طرح وقف قرآن کریم در لرستان خبر داد و گفت: وقف در هر زمینه ای در راستای ارتقای سطح اجتماعی و فرهنگی جامعه نقش آفرین است.
معاون فرهنگی اوقاف

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: وقف قرآن‌ کریم ‌از راه‌های وقف آسان است.

وی قرآن را کتاب هدایت و تعالیم قرآنی را چراغ راه دانست و افزود: ترویج و تبیین آموزه های قرآنی نیاز ضروری جامعه است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی و تلاش دشمن در جهت ضربه زدن به باور و اعتقادات دینی جامعه به ویژه نسل جوان عنوان داشت: راه مقابله با توطئه های فرهنگی نهادینه سازی ارزشهای قرآنی است.

وی بیان داشت: نهادینه سازی فرهنگ وقف اقدامی مؤثر در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی و ارتقای فرهنگ جامعه بوده که نیازمند فرهنگ سازی است.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به طرح وقف قرآن کریم در استان لرستان اظهار داشت: این طرح با هدف ترویج آموزه های دینی و تبیین فرهنگ قرآن در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: افراد می ‌توانند با مراجعه به اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان و با پرداخت هدیه  ۷۰ هزار ریال، یک جلد مصحف شریف تهیه و آن‌ را وقف کنند.

حجت الاسلام عباس زاده یادآور شد: واقفان می توانند این مصحف را برای مسجد محل، نمازخانه ادارات، امامزاده محل سکونت و دیگر جاهایی که مدنظر دارند، وقف و نام خود را در زمره واقفان خیراندیش جاودانه کنند./9459/۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات