۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۵۰۶۱۲۱
معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان:

بیش از ۴۲۰ اثر طلاب لرستانی به جشنواره علامه حلی ارسال شده است

معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان با اشاره به اعزام بیش از ۴۲۰ اثر پژوهشی طلاب به جشنواره علامه حلی گفت: هم اکنون آثار ارسالی در حال بررسی و ارزیابی هستند.
پژوهش

حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از افزایش آثار ارسالی طلاب به جشنواره علامه حلی در لرستان خبر داد و بیان داشت: امسال آثار ارسالی رشد سه برابری داشته است.

وی با اشاره به اینکه میزان آثار ارسالی طلاب سال گذشته به جشنواره علامه حلی، 104 اثر بوده است، افزود: امسال این تعداد به بیش از 420 اثر رسیده است.

حجت الاسلام پنام با اشاره اینکه آثار ارسالی هم اکنون در مرحله داوری و ارزیابی هستند، عنوان داشت: داوری و ارزیابی آثار ارسالی توسط اساتید پژوهش حوزه صورت می گیرد.

وی در ادامه یادآور شد: پس از ارزیابی آثار ارسالی، 40 اثر برای ارزیابی تفصیلی و نهایی انتخاب خواهند شد.

معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان تصریح کرد: اساتید پژوهش که کار ارزیابی را بر عهداه دارند، متشکل از اساتید تفسیرعلوم قرآن، ادیان، تاریخ، اخلاق و تربیت هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: مرحله اختتامیه و نهایی آثار استانی جشنواره علامه حلی مهرماه سال جاری برگزار می شود.

حجت الاسلام پنام کشف استعدادهای برتر در زمینه های علمی و پژوهشی، گردآوری آثار پژوهشی و جهت دهی به استعدادهای طلاب را از اهداف برگزاری جشنواره علامه حلی عنوان کرد./۹۴۵۹/۳۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات