۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۵۰۶۱۳۱
استاندار قم:

مبناي برنامه هاي هفته مبارزه با مواد مخدر آگاهي بخشي شهروندان است

استاندار قم با اشاره به برنامه هاي هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: مبناي اين برنامه ها بايستي آگاهي بخشي به شهروندان باشد.
استانداری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم ، سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان قم از فعاليت هاي دست اندركاران امر مبارزه با مواد مخدر قدرداني كرد.
صادقي با تاكيد بر برنامه ريزي در زمينه پيشگيري از اعتياد گفت: آگاه سازي شهروندان و توانمندسازي ايشان موجب كاهش آمار اعتياد به مواد مخدر خواهد شد.
نماينده عالي دولت در استان افزود: بايد تلاش شود تا امكانات سازماني در اين راستا بسيج شوند.
استاندار قم همچنين با بيان اينكه بحث مقابله با مواد مخدر نيز نبايد ناديده گرفته شود اظهار کرد: مقابله با مواد مخدر نبايد منجر به كاهش توجه و تمركز مسؤولان نسبت به پيشگيري از اين معضل شود.
وي خاطرنشان كرد: بحث پيشگيري و مقابله با مواد مخدر بايستي همگاني و مردمي شود و تنها در چنين شرايطي است كه شاهد ريشه كن شدن كامل اعتياد از جامعه خواهيم بود.
صادقي با اشاره به برنامه هاي روز جهاني مبارزه با مواد مخدر در استان قم گفت: اين برنامه ها بايد با بحث مبنايي آگاه سازي مردم اجرا شوند و دستگاه هاي مرتبط نيز همكاري لازم را داشته باشند.
استاندار قم در بخش پاياني سخنان خود با اشاره به نظرات متفاوت مسؤولان نسبت به اقدامات سلبي و ايجابي در حوزه ي فرهنگ اظهار کرد: همه مسؤولان به ارزش هاي فرهنگي و ديني معتقدند ولي روش هاي مديريت فرهنگي در راستاي دستيابي به نتيجه مطلوب را متفاوت مي دانند./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات