۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۵۰۶۲۰۲
پیام آیت الله دریاباری به پویش حمایت از مبلغان دینی

تبلیغ نوعی معامله با خدا است

آیت الله دریاباری استاد درس خارج حوزه علمیه قم در پیامی به پویش حمایت از مبلغان دینی، تبلیغ را معامله با خدا دانست و بر توجه به معنویت در تبلیغ تأکید کرد.
آیت الله سید عنایت الله دریاباری، استاد اخلاق حوزه علمیه قم

آیت الله سید عنایت الله دریاباری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اهمیت تبلیغ دینی عنوان کرد: مبلغان کار خود را برای خدا و اسلام انجام می دهند و مزدشان را خدا و قرآن می دهد.

وی افزود: همیشه مبلغان سعی داشته باشند که پیام اسلام را برساند که اگر اینطور باشد نام نیک شان در همه جا باقی است و اگر خدای ناکرده یک مبلغ در تبلیغش اموال دنیا را در نظر داشته باشد پیشرفت نمی کند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: یک مبلغ همیشه در تبلیغ با خدا معامله می کند و خدا همه چیز را برایش درست می کند و نباید غصه دنیا را بخورد، بلکه طوری عمل کند که خدا از او راضی باشد.

وی تأکید کرد: یکی از بزرگان می فرمود وقتی زمان تبلیغ می شود، خدمت حضرت معصومه(س) می آیم و می گویم در حال رفتن به تبلیغ هستم تا مبلغ خاندان اهل بیت(ع) باشم، اگر هدیه ای به من دادند این پول برای بیماری و مباحث دیگر خرج نشود و برای پیشرفت درسم باشد، هیچ وقت نمی گویم کم یا زیاد داده اید؛ بعد از تبلیغ همیشه می بینم که همان پولی که برای تبلیغ داده اند شاید به نظر خیلی کم باشد اما همان برای پیشرفت و ترقی علمی من بود.

آیت الله دریاباری در پایان خاطرنشان کرد: آنهایی که در تبلیغ موفق بودند چنین نقشی داشتند و حتماً هم کار آنها برکت داشت و کارهای تبلیغ را به خوبی پیش می بردند؛ بنابراین مبلغان باید این موضوعات را سرلوحه تبلیغ خود قرار دهند./872/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات