۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۵۰۶۲۵۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

راهپیمایی روز قدس در ۵۰ نقطه خراسان شمالی برپا می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برپایی مراسم راهپیمایی و تظاهرات روز جهانی قدس با شرکت اقشار مختلف مردم در ۵۰ نقطه خراسان شمالی خبر داد.
حجت الاسلام سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در جلسه کمیته اجرای مراسم ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس، با اشاره به راهپیمایی و تظاهرات این روز قو اعلام انزجار مسلمانان از مستکبرین و صهیونیست‌ها، اظهار داشت: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس در 50 نقطه شهری و روستایی استان برپا می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس در بجنورد از ساعت 11 صبح در محل میدان شهید به سمت مصلای امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و با اعلام انزجار و نفرت از استکبار جهانی و صهیونیست‌ها، آتش زدن آدمک استکبار، سخنرانی و قرائت قطعنامه خاتمه می‌یابد.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: به‌جز مرکز استان در دیگر شهرستان‌ها و بخش‌ها از ظرفیت ائمه جمعه به‌عنوان سخنران این مراسم استفاده می‌کنیم و سخنرانان در راستای بصیرت افزایی و روشنگری نسبت به ماهیت استکبار عمل می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت گرامیداشت روز قدس، افزود: راهپیمایی روز قدس برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و نماد مبارزه با استکبار بوده و در این روز مسلمانان جهان با بصیرت و آگاهی کامل از ماهیت سلطه‌گرانه استکبار، مواضع خود را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به دنیا اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام سالاری تصریح کرد: مردم با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس با وحدت و یکپارچگی حمایت بی‌چون و چرای خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و مسلمانان عزم خود را در دفاع از حق مسلم آنها به جهانیان نشان می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در روز قدس با حضور گسترده و مشت‌های دشمن‌شکن خود به‌صورت متحد و منسجم، هماهنگ و هم‌صدا مظلومیت ملت مسلمان فلسطین را فریاد زده و صهیونیست‌ها را خوار و خفیف می‌کنند.

حجت‌الاسلام سالاری در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن حملات تروریستی در مجلس و مرقد مطهر امام خمینی (ره)، اظهار داشت: بدون شک مردم در روز جهانی قدس با حضور گسترده و مشت‌های کوبنده خود پاسخ ترقه‌بازی تروریست‌ها را می‌دهند.

وی افزود: ملت ایران بیدی نیست که با این بادهای گذرا از پا بیفتد؛ زیرا این ملت برای حفظ این انقلاب و نظام اسلامی خون‌ها نثار کرده و بارها با ایثار جان، اتحاد، همبستگی و مقاومت خود را به دشمنان اثبات کرده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: ملت ایران در روز جهانی قدس با حضور باشکوه و قدرتمند خود و با محکوم کردن این حرکت‌های ناشیانه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به‌ویژه صهیونیست‌ها می‌زند./9314/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات