۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۵۰۶۳۶۳
امام جمعه بشرویه:

پرتاب موشک های ایران به مواضع داعش دشمنان را به هراس انداخت

امام جمعه بشرویه گفت: عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مواضع داعش در دل این گروهک تکفیری و حامیانش ترس و هراس عجیبی به دل های دشمنان انداخته است.
شمس الدین

به گزارش خبرگزاری رسا از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد شمس الدین، امام جمعه بشرویه امروز در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در این شهرستان اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری این حملات موشکی همانند سیلی محکمی در پاسخ به جنایات گروهک داعش در حمله به ساختمان اداری مجلس و حرم امام خمینی(ره) بود.

وی اظهار کرد: درایت و ژرف اندیشی مقام معظم رهبری همواره راهنمای ما در مسائل حساس کشوری است..

امام جمعه بشرویه تصریح کرد:‌ تنها تفکری که در دنیا تحت تاثیر خواسته ها و حیله صهیونیست قرار نگرفته تفکر مکتب علوی است که بر گرفته از تفکر ناب اسلام محمدی است.

حجت الاسلام شمس الدین گفت: اندیشه ها و آرمان های امام راحل(ره) در مقابل جهانخواری اسرائیل ایستاد و مسلمانان دنیا را برای ایستادگی در مقابل این رژیم متحد کرد.

وی با تاکید به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، بیان کرد: امروز صهیونیسم جهانی با تمام ملل دنیا در تقابل است و با سازماندهی اوضاع اقتصادی، نظامی و فرهنگی و ترویج فساد و بی بند و باری سعی در به دست گرفتن مدیریت جهانی دارد.

امام جمعه بشرویه افزود: روز قدس، روز مبارزه با تفکر طاغوت و روز ایستادگی مسلمانان دنیا اعم از شیعه و سنی در برابر دنیای کفر است.

گفتنی است؛ در این نشست مقرر شد راهپیمایی روز قدس ساعت 11 ظهر جمعه از میدان امام خمینی(ره) آغاز شود و شرکت کنندگان در راهپیمایی در نماز عبادی سیاسی جمعه مسجد جامع بشرویه حضور یابند./۸۸۰/۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات