۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۰۶۴۴۷
حجت الاسلام هاشمی:

روز قدس تبدیل به یک الگوی بین المللی شود

مسؤول ستاد برگزاری نماز جمعه اصفهان، ابلاغ روز جهانی قدس از سوی امام خمینی را برگرفته از الهامات الهی دانست و گفت: امروزه مردم مظلوم یمن و بحرین هم تحت ستم هستند و امیدورایم روز قدس یک الگوی بین المللی و جهانی باشد تا ظالمان دیگر جرأت نکنند نظیر حوادث قدس و اشغال یک کشور را رقم بزنند.
روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید حسین هاشمی، مسؤول ستاد برگزاری نماز جمعه اصفهان، پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد روز جهانی قدس، با اشاره به اهمیت شکرگزاری برای استفاده بردن از ماه مبارک رمضان، گفت: آنچه امام راحل و معمار انقلاب برای روز جهانی قدس ابلاغ کردند بدون الهام نبوده است و آن مرد بزرگ الهی که ذخیره خداوند برای شیعیان بود، روز قدس را به عنوان یک برکت از خود به یادگار گذاشت.

وی روز قدس را یک الگو برای ظلم ستیزی و دفاع از مظلومان دانست و تصریح کرد: همه وظیفه دارند از مظلومان به ویژه مسلمانان دفاع کنند و به هر صورت که می‌توانند حامی مظلومان دنیا باشند، امروزه مردم مظلوم یمن و بحرین هم تحت ستم هستند و امیدواریم روز قدس یک الگوی بین المللی و جهانی باشد تا ظالمان دیگر جرأت نکنند نظیر حوادث قدس و اشغال یک کشور را رقم بزنند.

با حضور خود در روز قدس نشان دهیم دنباله رو امام خمینی هستیم

حجت الاسلام هاشمی با تأکید بر اهمیت گرامی داشت روز قدس، اظهار کرد: با اقدامات خود در این روز باید نشان دهیم هنوز دنباله رو معمار کبیر انقلاب اسلامی هستیم و اهداف بلند او برای رشد و تعالی انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی را پیش خواهیم برد. به همین جهت هم باید برای برگزاری هرچه بهتر روز قدس تلاش کنیم و هم دعا کنیم در این روز بزرگ حق مطلب را آنگونه که انتظار اسلام و امام راحل و رهبری و همه مظلومان  جهان است ادا کنیم.

مسؤول ستاد برگزاری نماز جمعه اصفهان، خواسته تمام انیباء و اولیای الهی را دفاع از مظلوم عنوان کرد و گفت: دفاع از مظلوم آنقدر مهم است که پیامبر اکرم(ص) می‌گوید اگر فریادی بلند شد از سوی مظلومی و ما کوتاهی کنیم مسلمان نخواهیم بود و هرکس باید به هر صورت می‌تواند حامی مظلومان باشد.

وی با اشاره به برگزاری نماز جمعه پس از راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: با توجه به فراهم بودن برگزاری نماز جمعه روز جهانی قدس در مصلی امام خمینی، تصمیم ستاد برگزاری روز جهانی قدس اصفهان برای برگزاری راهپیمایی در مصلی امام خمینی شده است و امکان حضور بخشی بسیاری از جمعیت در زیر سقف و سایه فراهم آمده است./202/1304/ب1

ارسال نظرات