۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۵۰۶۶۱۹
رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء:

بهره گیری درست از ماه رمضان زمینه ساز سعادت و تعالی می شود

حجت الاسلام جوادی‌ آملی با بیان این که بهره گیری درست از ماه رمضان زمینه ساز سعادت و تعالی می شود، گفت: انسان هایی که از لحظه لحظه هایی ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را داشته باشند تا آخر سال بیمه می شوند.
مرتضی جوادی ‌آملی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی، رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء امروز در سلسله نشست هایی با عنوان نیایش که به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد هدایت آمل برگزار می شود، اظهارداشت: ماه رمضان فرصت ارزشمندی است که انسان می تواند در راستای ارتقای جایگاه ایمان خود گام بردارد.

وی با بیان این که بهره گیری درست از ماه رمضان زمینه ساز سعادت و تعالی می شود، گفت: انسان هایی که از لحظه لحظه هایی ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را داشته باشند تا آخر سال بیمه می شوند.

حجت الاسلام جوادی آملی با اشاره به اهمیت نیایش افزود: باورهای انسانی زمانی شکوفا شده و اثربخشی لازم و شایسته را خواهد داشت که با نیایش همراه شود.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: انسان از طریق نماز، دعا و نیایش می تواند به رستگاری عظیمی دست پیدا کند که ضرورت دارد به این امر مهم و اساسی توجه شایسته ای داشته باشیم.

رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماه دعا و نیایش است که می طلبد انسان از این ماه معنوی استفاده درستی صورت داده و ره توشه ارزنده ای برای خود فراهم کند.

وی تصریح کرد: همین دعاها است که سبب می شود انسان به مراتب و جایگاه ارزنده در نظام هستی دست پیدا کند و باید قدر ماه دعا و نیایش رمضان را دانسته و استفاده شایسته ای برای تعالی و تکامل خود داشته باشیم.

حجت الاسلام جوادی آملی افزود: همه انسان ها در این سرای هستی در معرض وسوسه های شیطانی قرار دارند که می خواهد آنان را از مسیر اصلی خارج کند و ضروری است تا هوشیاری لازم را داشته باشند.

رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء ادامه داد: ادب امری مهم و ارزشمند است که باید ادب حضور در پیشگاه خداوند متعال را حفظ کرده و توجه لازم به آن داشته باشیم.

وی اظهارداشت: انسان باادب می تواند به مراتب ارزنده ای دست پیدا کرده و به مقامات کمالی برسد و چنین فردی خیر را به خداوند متعال نسبت می دهد./1314/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات