۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۵۰۶۶۴۸
آیت الله علما:

داعش و داعشیان در پی تحریف دین مبین اسلام هستند

آیت الله علما با اشاره به اینکه داعش و داعشیان درپی تحریف دین مبین اسلام هستند، گفت: باید در مقابل اقدامات دشمنان، اسلام حقیقی را اشاعه داد و اجازه نداد چهره ای غیر واقعی از اسلام در جهان ترویج یابد.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شامگاه امروز در جلسه ای صمیمی با طلاب معتکف در مسجد حاج شهبازخان کرمانشاه ابراز داشت: طلاب باید اخلاق اسلامی را به خوبی فرا گرفته و در زندگی بکار گیرند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: طلاب مروجان اندیشه اسلامی و مکتب اهل بیت علیهم السلام هستند بنابراین باید ابتدا خود مقید به تعالیم اسلام و اخلاق اسلامی باشند و پس از آن می توانند دیگران را به رعایت اخلاق اسلامی دعوت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طلاب باید در راه ترویج دین مبین اسلام اهتمام ویژه داشته باشند و این امر با فراگیری علم دین و توجه به درس و بحث میسر می شود.

آیت الله علما بیان داشت: باید مکتب انبیای الهی ترویج و تبیین شود، امروز داعش و داعشیان در پی تحریف دین مبین اسلام بوده و با تبلیغات و اقدامات سوء قصد به خطر انداختن اسلام ناب محمدی را دارند.

وی در ادامه اظهار داشت: باید در مقابل اقدامات دشمنان، اسلام حقیقی را اشاعه داد و اجازه نداد دشمنان چهره ای غیر واقعی از اسلام را در جهان ترویج دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد: باید از دوران جوانی نهایت بهره را برد و از همین ابتدای جوانی قلب و جان خود را با مسجد و قرآن کریم مأنوس کرد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حضور خوب طلاب در مراسم اعتکاف تأکید کرد: باید شعائر دین و ارزشهای اسلامی حفظ شود و این امر با توجه بیشتر به مراسماتی همچون اعتکاف و حضور در سایر مراسم دینی امکان پذیر است.

آیت الله علما در پایان خطاب به طلاب و روحانیان عنوان داشت: در مناسبتها حضور ویژه و حداکثری داشته باشید و اجازه ندهید دشمنان با کمرنگ کردن شعائر دینی، نسل جوان و نوجوان را از اسلام دور کنند./۲۰۲/۸۵۷/ب۱

ارسال نظرات